پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
امیری مقدم استاندار کرمانشاه در اظهار نظری عجیب درباره گروه ۱+۵ می‌گوید یک طرف ایران و طرف دیگر ۵ قدرت جهانی قرار دارند. این در حالیست که ۱+۵ متشکل از ۵ عضو شورای امنیت (آمریکا، فرانسه، انگلیس، چین و روسیه) به اضافه آلمان است. پس از خروج آمریکا طرف مقابل ایران در برجام به ۱+۴ مشهور شد. در واقع این سخنان نشان می‌دهد، استاندار کرمانشاه از ترکیب مذاکرات هسته‌ای بی‌اطلاع است.
شعار سال: امیری مقدم استاندار کرمانشاه در اظهار نظری عجیب درباره گروه ۱+۵ می‌گوید یک طرف ایران و طرف دیگر ۵ قدرت جهانی قرار دارند. این در حالیست که ۱+۵ متشکل از ۵ عضو شورای امنیت (آمریکا، فرانسه، انگلیس، چین و روسیه) به اضافه آلمان است. 

 

تعداد بازدید : 61
 
اینم از استاندار دولت سیزدهم در کرمانشاه، که مثلا سردار هم هست، اما نمی داند که کشور‌های ۱+۵ چه کشور‌هایی هستند و بنده خدا تا الان فکر می‌کرده اون عدد یک کشور ایران است . استاندار، دلبندم اون پنج + یک، پنج عضو دائم شورای امنیت شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه و چین هستند به علاوه کشور آلمان، نه ایران!
اشتباه عجیب استاندار کرمانشاه درباره گروه ۵+۱ و درخواست استعفا
 
سردار باشی، استاندار باشی، اما مهم‌ترین موضوع روز کشورت و حتی دنیا که دو دهه است مردم کشورت با آن سرشاخ هستند و زندگی و معیشت و... مردم رو درگیر کرده رو اطلاع دقیق نداشته باشی، یعنی یه جای کار تو سیستم این مملکت، ایراد بزرگ داره...!

جناب سردار، حالا که متوجه شدی اون بعلاوه یک در گروه معروف ۵+۱، ایران نیست و آلمان است احتمالا متوجه شده‌ای که لباس استانداری و درجه سرداری برای شما ممکن است مسئله داشته باشد. بجای شما بودیم استعفا می‌دادیم.

اشتباه عجیب استاندار کرمانشاه درباره گروه ۵+۱ و درخواست استعفا
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از فرارو، تاریخ انتشار:۱۶ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۵۵۹۶۶۹، fararu.com / سایر منابع
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
0
0
سردار باشی ، استاندار باشی اما مهم ترین موضوع روز کشورت و حتی دنیا که دو دهه است مردم کشورت با آن درگیر هستند و زندگی و معیشت و... مردم رو به فنا داده رو اطلاع دقیق نداشته باشی، یعنی یه جای کار تو سیستم این مملکت ایراد بزرگ داره...!!!

جناب سردار، حالا که متوجه شدی اون بعلاوه یک در گروه معروف 5+1، ایران نیست و آلمان است یه جو شرف داشته باشی متوجه میشی که لباس استانداری و درجه سرداری خیلی خیلی تو تنت گشاد و روی شونه های زیادی است و استعفا میدی! هرچند که الان خودت رو با بقیه مسئولین که مقایسه کنی می بینی خیلی هاشون مثل خودتن و پیش خودت میگی اگه اونها استعفا دادند منم استعفا میدم!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
این می خواد استانداری کنه؟ کم لیاقت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
0
این استعفا بده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین