پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
توئیتی بنام کاربری سیدکماش اقدام به انعکاس عکس معصوم و زیبای سه بچه روستایی نموده که گویا به ذفتر بسیج روستا رفته و تقاضای عضویت نموده اند. به آن‌ها پاسخ دادند که سن شان نمی‌خورد و با دادن چند چفیه، آن‌ها را به عضویت نمادین بسیج درآورده اند. اگر این روایت راست باشد، آیا انعکاسش به صورت حاضر تبلیغ بسیج است یا نادانی راوی؟ شاید هم تبلیغ صفحه و پیچ جناب سیدکماش؟ دست بردارید از این حجم حاشیه روی و حاشیه گویی. مرد میدانی، برای فرهنگ، تربیت و پرورش دینی این کودکان آستین بالا بزن. امری که احتمالا همه ما تنها پوسته اش را داریم و اصل و اساسش را به حاشیه برده ایم.
شعار سال: تا کی باید در جمهوری اسلامی و گام دوم انقلاب، هزینه حاشیه‌ها و اقدامات قشری را بدهیم، خدا می‌داند. تا کی باید اجازه بدهیم هر آدم ریز و درشتی، با سلیقه گرایی و ظاهر گرایی، خود را انقلابی، ولایت مدار و غرب ستیز نشان دهد، خدا می‌داند؟
این تبلیغ بسیج است یا نادانی تو؟
این کودکان از بسیج و انقلاب و انقلابی بودن چه می‌فهمند؟ چرا با مداخلات بعضا ابلهانه جلو رشد طبیعی آن‌ها را گرفته و انحراف در روند تربیتی شان ایجاد می‌کنیم؟ اگر غیرت دینی و عرق ملی و اعتقاد انقلابی داری، برای فرهنگ، تربیت و پرورش دینی و علمی این کودکان آستین بالا بزن. اگر اصالت داری و مرد میدانی، چند مشکل از مشکلات روستای محل سکونت این کودکان کم کن.

مثلا با این تویئت می‌خواهی نشان دهی که کودکان هم بسیج را دوست دارند؟ مثلا می‌خواهی نشان دهی که شما هم در بسیج فعال هستید؟ مثلا می‌خواهی تبلیغ انقلاب و ولایتمداری و غرب ستیزی کنی؟ و.. نه برادر عزیز، اشتباه می‌زنی و اصل را با فرع اشتباه گرفته ای.

همین سه کودک، ممکن است (ان شاالله)، مدیران ۳۰ سال بعد این کشور باشند. با نگاهی بینانسلی به آن‌ها نگاه کن و اسباب رشد و تعالی شان را در عمل فراهم کن. هرچقدر بهتر و بیشتر رشد کنند، به من و تو این کشور، خیر بیشتری می‌رسانند. خودت را در مقام عمل و تکلیف قرار بده نه قشری نگری و نماد گرایی و تبلیغ.
جسارت ما را به بزرگی ببخشید. باید بیاد داشته باشیم که گام دوم انقلاب، گام شعار و تعارف نیست. میدان عمل است و گود ابتلا و آزمایش.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
خوب گفتید . اما این بنده خدا ادم درستیه من می شناسمش
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین