پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۲۰
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
رییس‌جمهور در فرودگاه سنندج گفت: در استان کردستان نیز همچون استان‌های دیگر شاهد پروژه‌های نیمه تمام هستیم که در وسط راه رها شده و باید آن‌ها را به پایان برسانیم، مردم هم از دولت همین انتظار را دارند که این اقدامات به سرانجام برسد.
شعار سال: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امروز (جمعه) در بدو ورود به استان کردستان در فرودگاه سنندج اظهار کرد: حضور در استان کردستان، در آستانه روز بسیار شریف عرفه و عید قربان و در خدمت مردم قدرتمند، پرتلاش، مجاهد و مقاوم استان کردستان را افتخاری برای خود و همکارانم می‌دانم.

وی افزود: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های کشاورزی و دامداری بوده و قطب گردشگری و سرزمین معادن بسیاری است.

رئیس جمهور، نیروی انسانی کارآمد و جوانان تحصیل کرده را از مهمترین ظرفیت‌های قابل توجه در استان ذکر و بیان کرد: استان کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی، با تقدیم بیش از ۵ هزار شهید و بیش از ۹ هزار جانباز، استانی مقاوم شناخته شده است.

رئیسی عنوان کرد: کردستان، سال‌های سال علیرغم خواست دشمنان انقلاب اسلامی، حقیقتاً در هر کوی و برزنی در هر شهر و دیاری، با ایستادگی مردمان بسیار با غیرت خود در برابر دشمنان ایستادگی کرده است.

وی استان کردستان را استانی دارای فرهنگ و تمدن خواند و ادامه داد: کردستان در کشور ما به عنوان یک استان با فرهنگ و تمدن شناخته می‌شود و جای جای این استان نشان از مدنیت و پیشینه تاریخی ارزشمند است.

رئیس جمهور عنوان کرد: استان کردستان، سرداران رشید اسلام و بزرگانی مثل شهید بزرگوار آقای شیخ الاسلام را تقدیم انقلاب کرده است که همواره نام و یادشان برای کشور بلند است.

وی افزود: هم بنده و هم مدیران استان، به دنبال بررسی‌هایی که هیات دولت انجام داده اند و در چند روز گذشته مشکلات استان را دیده اند، پیشنهاداتی برای رفع محرومیت و مشکلات استان کردستان ارائه داده ایم.

رئیسی عنوان کرد: در استان کردستان نیز همچون استان‌های دیگر شاهد پروژه‌های نیمه تمام هستیم که در وسط راه رها شده و باید آن‌ها را به پایان برسانیم، مردم هم از دولت همین انتظار را دارند که این اقدامات به سرانجام برسد.

وی اعلام کرد: ان‌شاءالله در برنامه‌های دولت، اتمام پروژه‌های نیمه تمام و اقداماتی که جزو اولویت‌های استان محسوب می‌شود، جزو مصوبات سفر خواهد بود که در پایان سفر و در شورای اداری استان، مصوبات سفر اعلام خواهد شد تا هم اصحاب رسانه، هم مردم عزیزمان در استان کردستان و هم مسئولینی که مسئولیت پیگیری و اعلام گزارش به مردم را دارند در جریان قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: طبق مشورتی که در رابطه با این مشکلات با نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان، استاندار محترم و مسئولین و نمایندگان مردم انجام شده، امید است بتوان با اخلاص و صفای مردم استان کردستان، خدمت کنیم و آنچه که باید از مشکلات مردم را بکاهیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۴۰۱۰۴۱۷۱۱۵۸۲، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین