پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: کاشت هر گونه محصول آبدوست همچنان ممنوع است و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.
شعار سال: بهرام ستاری دستنایی در جلس شورای حفاظت از منابع آب با بیان اینکه آب سد‌های استان براساس دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان جهاد کشاورزی و امور آب مدیریت و برای آبیاری باغات و کشاورزی استفاده شود، اظهار داشت: به دلیل خشکسالی و کمبود منابع آب هم در تهیه آب شرب و هم در تامین آب کشاورزی دچار بحران هستیم، لذا از کشاورزان عزیز درخواست داریم، کشت‌هایی که جهاد کشاورزی استان به عنوان الگو ارائه می‌دهد را در دستور کار خود قرار دهند تا در سال آینده با بحران آب و کمبود آن مواجه نشویم.

وی افزود: در این جلسه موضوع رهاسازی آب سد ایوشان، تامین آب کشاورزان شهرستان‌های سلسله و دلفان، رها سازی آب سد مروک، نحوه برخورد با متخلفان برداشت آب بصورت غیر مجاز مورد بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان بیان کرد: کاشت هر گونه محصول آبدوست همچنان ممنوع است و با افراد متخلف برخورد خواهد شد، اما کشت‌هایی که تا کنون در زمینه‌های گوناگون برای نیاز‌های مردم کاشته شده است، باید مدیریت شود.

ستاری در خصوص جمع آوری موتور و پمپ‌های آب ادامه داد: در بحث مدیریت آب ما با کشاورزان بومی که دستورالعمل‌ها را رعایت کنند، هیچ مشکلی نداریم و با رویکرد همراهی کار در حال انجام است.

وی تاکید کرد: برای رفاه و آسایش مردم باید تصمیمات متناسب با نیازشان در دستور کار قرار بگیرد و مسوولیت می‌طلبد به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی یادآور شد: برخورد ما در خصوص جمع آوری موتور و پمپ‌های آب با افرادی است که به نوعی زمین‌ها را اجاره کرده اند و یا دلال‌های واسطه‌گری هستند که با نگاه اقتصادی بر خلاف دستورالعمل‌های امور آب و جهاد کشاورزی در سطح وسیعی فراتر از الگو کشت کرده اند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۲۵۲۳۵۷، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین