پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
حمید بادامی نجات⁩، عضو شورای شهر همدان در اقدامی عجیب در صحن رسمی شورا با کاغذ موشک درست می‌کند. توضیحات تکمیلی او در خصوص علل انجام دادن این کار شنیدنی است.

شعار سال: تصاویر منتشر شده از حرکت عجیب حمید بادامی نجات⁩، عضو شورای شهر همدان که در صحن رسمی شورا با کاغذ موشک درست می‌کند را ببینید.

تعداد بازدید : 89
هر فردی یک تیک خاصی دارد که من هم از سر بی حوصلگی موشک سازی کاغذی انجام دادم
 
حمید بادامی نجات عضو شورای اسلامی شهر همدان در واکنش به فیلم منتشر شده او گفت: در مواقعی که فرد فشار استرس و کار دارد و بر روی مسئله‎ای مهم تمرکز کرده ناخودآگاه با وسایل اطرافش خودش را مشغول می‌کند که برای اکثر ما پیش آمده مانند خط خطی کردن کاغذ، خرد کردن پوست میوه و… هر فردی یک تیک خاصی دارد که من هم از سر بی حوصلگی موشک سازی کاغذی انجام دادم.

وی ادامه داد: البته این دلیل نمی‌شود که در جلسه بنا داشتم کاری عبث و بیهوده انجام دهم، اگر بخشی از این فیلم را ملاحظه کنید مشخص است در این جلسه اختلاف نظرات موافق و مخالف طوری بوده که منجر به درگیری شده و در ادامه همین موضوع عصبانیت و ناراحتی در صحبت‌های بنده مشخص است.

عضو شورای شهر همدان گفت: به هیج عنوان بی‌توجهی به جلسه انجام نشده و تاکنون در تمامی جلسات از جمله همین جلسه در بحث‌ها و موضوعات حضور داشته‎ ام و آنچه که درست است را عنوان کرده ‎ام که مستندات آن هم موجود است.

حمید بادامی نجات در پایان گفت: شاید در انتشار گسترده این ویدیو از طرف افراد مشخص شیطنت و عمدی وجود داشته و اینکه چرا و چه کسی این کار را انجام داده الان ضرورتی به پرداختن به آن نباشد، اما قبل از هر چیز اینگونه اتفاقات باعث می‌شود انسان در رفتار‌ها و حرکات خود دقت بیشتری داشته باشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۶۴۹۱۵۹، www.khabaronline.ir/ و پایگاه خبری تحلیلی دیدبان ایران، کدخبر:۱۳۵۴۹۱

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
تیم داری انجام بدی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
0
حوصله اش سر رفته دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین