پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
چکیده: خبر رسیده که یک کافه شیرینی بنام ریلیش در بوشهر که توسط زوج جوانی اداره می‌شود، با ادعای حضور یک مشتری بدحجاب، بسته شده است (خبر الزاما نیازمند راست آزمایی است). فرض کنیم که خبر راست باشد، با کدام مجوز قانونی و توسط چه مرجعی، چنین حکم تندی صادر شده است؟ آیا استان پیشرو و صاحب صلاحیتی، چون بوشهر، دادستان ندارد که هر مدیر کوچک و بزرگی به خودش اجازه ورود به معیشت مردم را بدهد؟ گیریم که این کافه مشتری بد حجاب داشته و یا خود کافه قنادی رعایت چارچوب‌های قانونی را نکرده باشد. آیا تذکر داده اید؟ اخطار کرده اید؟ مراعات جوان بودن صاحبان ان را نموده اید؟ منتظر حل مشکل با قید فوریت با پیگیری دادستان محترم استان هستیم. حساسیت دادستان محترم استان برای کاهش سلیقه گرایی و تقویت قانونمداری در برخورد‌هایی از این دست، یک ضرورت قضایی خواهد بود.

شعار سال: به تازگی یک کافه شیرینی در بوشهر با ادعای حضور یک مشتری کم حجاب، تعطیل شده است.

دولت که عاجز و ناتوان از ایجاد اشتغال برای مردم و خصوصاً جوانان است چرا مشاغلی که مردم خود با چنگ و دندان در شرایط نامساعد اقتصادی برای خود و دیگران درست کرده اند به دلایل واهی از بین می‌برد؟

کافه و کارگاه شیرینی "ریلیش" بوشهر از کارگاه‌های اشتغال زایی است که با مدیریت یک زوج جوان (همان ازدواج و فرزندآوری که برایش تبلیغ می‌کنید) در محیطی حداقلی ایجاد شده. این مجموعه دارای اشتغالزایی مستقیم برای ١٠ کارگر خانم و چند پیک موتوری و … است که همگی الان بیکار شده اند.

آیا ادعای حضور یک مشتری بدحجاب، مجوز تعطیلی محل اشتغال و این حجم بیکاری است؟


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۴۰۱، کد خبر:۸۴۷۹۹۰، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
با تعطیلی کافه مسئله حجاب درست میشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین