پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۱۳
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
من متاسف هستم که بگویم چند روزی سروصدایی بلند می‌شود و رسانه ملی و مسئولان و تعزیرات و صنف و دستگاه‌های مختلف در بازار می‌روند و تمام شد مثل اینکه دیگر همه مسائل حل شده است.
شعار سال: امام جمعه بندر دیر در جنوب استان بوشهر گفت: یک سری گرانی به خاطر بحث مسئله حذف ارز ترجیحی پیش آمد، اما آن طوری که به ما گزارش می‌رسد نبود نظارت هم مسئله دیگری است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نماز عید قربان شهر دیر ادامه داد: مردم تعبیری دارند که کسی به کسی نیست و هر کسی اگر خودش نخواسته کاری نکرده وگرنه نه مراقبت و نه نظارتی است و یک مسابقه‌ای برای گران کردن اجناس و کالا‌های مورد نیاز مردم است.

حسینی تصریح کرد: من متاسف هستم که بگویم چند روزی سروصدایی بلند می‌شود و رسانه ملی و مسئولان و تعزیرات و صنف و دستگاه‌های مختلف در بازار می‌روند و تمام شد مثل اینکه دیگر همه مسائل حل شده است.

امام جمعه دیر با بیان اینکه مردم واقعاً گرفتار هستند و مشکل دارند، تاکید کرد: در این روز عید من نباید این حرف را می‌زدم، اما به هر حال مشکلات مردم را باید بیان کرد و اگر یک سری گرانی‌های ناخواسته پیش آمده باید این نظارت‌ها و کنترل‌ها باشد.

وی یادآور شد: نکته بعدی که به ما زنگ می‌زنند که آقا شما بحث فرزند آوری و تولید مثل را تشویق می‌کنید، یک سری مشکلاتی در بیمارستان شهرستان دیر است و مردم ناچار هستند به بیمارستان کنگان مراجعه کنند و وقتی فرزندی آنجا متولد می‌شود از تسهیلات فرزندآوری در شهرستان خودمان محروم می‌شود.

حسینی تاکید کرد: مسئولان و فرماندار پیگیری کنند در برهه‌ای که پزشک بیهوشی در زایشگاه دیر نداشتیم و خانواده‌ها مجبور شدند به بیمارستان کنگان مراجعه کنند و آنجا فرزندشان به دنیا بیاورند حق آن‌ها تضییع نشود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری خلیج فارس، تاریخ انتشار:۱۹ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۴۶۷۹۳۸، www.pgnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین