پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان ظرف ۳ سال خبر داد.
شعارسال: در خصوص گازرسانی به روستاهای استان کرمانشاه گفت: یکی از برنامه های اصلی شرکت گاز، در سال‌های اخیر بحث توسعه گازرسانی به روستاها بوده است.

وی افزود: خوشبختانه در راستای گازرسانی به روستاها برنامه ها و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و برنامه کلی شرکت این است که طی یک بازه زمانی ۳ ساله همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان را به شبکه گاز وصل کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این زمینه گفت: هم اکنون حدود ۵۰ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی بهرمند هستند که ۶۵۰ روستای استان را شامل می شود.

* گازرسانی ۶۰۰ روستای استان در دست اقدام است

وی از گازرسانی به حدود ۶۰۰ روستای دیگر در استان خبر داد و گفت: این تعداد علاوه بر ۶۵۰ روستای گازرسانی شده در دست اجرا هستند و گازرسانی خواهند شد.

شهبازی از در دستور بودن برنامه‌های دیگری نیز برای سال های آینده خبر داد و گفت: در راستای افزایش گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار برنامه‌هایی اتخاذ شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان ظرف ۳ سال خبر داد و گفت: همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان طی این مدت گازرسانی می شود.

* ۱۱۰ روستا امسال گازرسانی شده است

وی تصریح کرد: با گازرسانی به همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان ظرف مدت مذکور، ۹۰ درصد جمعیت روستایی استان کرمانشاه از نعمت گاز بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، از گازرسانی به ۱۱۰ روستا از ابتدای امسال تا کنون خبر داد و گفت: بخشی از این روستاها مربوط به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است.

* تمام مصوبات سفر رهبری در حوزه گازرسانی امسال محقق می شود

وی در خصوص تحقق مصوبات سفر مقام معظم رهبری در حوزه گازرسانی گفت: عمده مصوبات سفر مقام معظم رهبری در حوزه گازرسانی اجرا شده است و تنها در مقطعی طی سال‌های ۹۱ و ۹۲ که کشور با بحران ارزی مواجه بود مقداری کار متوقف شده بود اما مجدد کار آغاز شد و انجام گرفت.

وی تصریح کرد: مصوبه سفر مقام معظم رهبری در حوزه گاز، گازرسانی به ۵۰۰ روستای استان بود که عمده آن یعنی بیش از ۴۰۰ روستا گازرسانی شده است و بخشی از کار باقی‌مانده که به لطف خدا امسال انجام می شود و کارگازرسانی به روستاهای مذکور صورت می گیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: شنبه 29 آبان 1395، کدخبر: 3828379 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین