پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۹۷۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
خبر رسیده است که محمدجواد پرچمی مداح و شاعر آئینی، مدیرعامل شرکت صنایع سرام آرا (زیرمجموعه شستا) منصوب شده است؟! واقعا مدیران شستای تامین اجتماعی چطور به خودشان اجازه می‌دهند که با حقوق کارگران بازی نموده و با کم درایتی دست به چنین اقداماتی بزنند؟ میر هاشم موسوی، مگر با افتخار نگفته بود که برای تحقیق و تفحص در تامین اجتماعی باج نمی‌دهند؟ آقا میرهاشم، باج دادن و ندادن پیش کش، پاسخگوی همین انتصاب باش.
شعار سال: یکی از چالش‌ها و انتقادات وارده بر دولت سیزدهم، کم توجهی به شایسته سالاری در انتصابات و جهت گیری‌های غلط صورت گرفته است. محمد جواد پرچمی، شاعر و مداح خوب کشورمان، با کدامین تخصص و تجربه به مدیرعاملی شرکت صنایع سرام آرا انتخاب شده اند؟

۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ خبر می‌رسد که طی حکمی از سوی مدیرعامل تاصیکو (امیرحسین نادری)، پرچمی به عنوان سرپرست جدید شرکت سرام آرا معرفی شد. در وصف پرچمی در این مراسم گفته اند که دکتر محمدجواد پرچمی متولد ۱۳۶۷ از مدیران جوان که دارای ۱۰ سال تجربه در حوزه صنعت، تولید، شبکه نوآوری و دانش بنیان است. مدیر عاملی شرکت هادی گستر فرات، مدیر اجرایی شرکت‌های (پرتو انرژی ایرانیان، کسب و کار دانش بنیان باکس دانشگاه شریف، علم و فرهنگ پرچم)، مدیر پروژه و مشاور ارشد هیات مدیره شرکت هلدینگ سرمایه گذاری عطار، مدیر پروژ‌ه های (کارخانه نوآوری شیراز، شرکت پارت شعله خاور، شرکت هدایت دقیق سامانه)، و همچنین عضو موظف هیات مدیره شرکت پشم شیشه ایران از جمله سوابق مدیریتی وی است؟!
 
چرا با چنین انتصاباتی سبب می‌شویم هم امثال پرچمی‌ها از کار خودشان وابمانند و هم حوزه‌های تخصصی به بن بست رسیده و بدلیل حضور نامدیران، به انحراف و انحطاط کشیده شوند؟ کجای دین و اخلاق و سیاست و مدیریت اسلامی و غیر اسلامی، چنین توصیه‌ای دارد؟
 
انتصابات عجیب یک مداح در صنایع سرام آرا در سکوت خبری

محمدجواد پرچمی از معدود مداحان و شعرای ارزشی بود که پول و پاکت نمی‌گرفت. معتقد بود که سرمایه شاعری از من نیست، تفضل است پول نمی‌گیرم. می‌گفت، زمانی که شما سرمایه کارت را از خودت آوردی و میز و دفتری راه‌انداخته‌ای طبیعی است که بخواهی از این سرمایه‌گذاری سود هم کسب کنی، اما این سرمایه را که من کسب نکرده‌ام. نمی‌دانم به چه چیز من نگاه کرده‌اند اما، این را حضرت زهرا (س) تفضل کرده که می‌توانم سیاه مشقی بنویسم، اینکه آورده من نیست که بخواهم از آن کسب درآمد کنم. آقای پرچمی خودشان دفاعی برای این نوع انتصابات ندارند؟
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
این ماجرای شستا رو به رخ میرهاشم موسوی بکشید لطفا
ناشناس2
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
1
2
رزومه ایشان کاملا درست هست و کاملا کار بلد و تحصیل کرده همین رشته هستند. و در حال حاضر رونق تولید رو به شرکت برگرداندن. فقط شما چشم ندارید ببینید. کی گفته کسی که مداح هست حق کار ندارد؟؟؟؟؟ خودتون میتونید تشریف ببرید شرکت سرام ارا و از کارمندان و کارگران بپرسید از وقتی ایشان وارد این شرکت شده چه تحولاتی رخ داده.
مدیر پایگاه

سلام و عرض ادب 
اولا ما چشم داریم و نداریم بعنوان نوعی ادبیات کوچه بازاری دو ریالی در تعامل با رسانه توسعه گرا ، مستقل و مستند نویسی چون شعار سال ، هیچ جایگاهی ندارد. 

ثانیا  از  خدامان است که ایشان و سرام آرا موفق باشند ( عقبه سلامت ایشان در متن خبر مورد تائید قرار گرفته است). 

نکته تکمیلی اینکه، اگر این ادعای شما درست باشد ، رسانه ما از همین لحظه آمادگی همکاری مشترک خودش با سرام آرا را اعلام می دارد. از جانب ما اعلام همکاری کنید تا برای افکار عمومی در طی زمان هم توانمندی های ایشان و مدیریت شان بر شرکت سرام آرا مشخص شود( برای ارتباط ، پیام را در ارتباط با مای پایگاه ارسال کنید). بسم الله


Im
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
0
0
سلام من خودم کارمند سرام آرا بودم پس برید ببینید اولا مدیران سابق و حال مجموعه از مدیران بی لیاقت بوده و هستند و فقط دنبال زد و بند مدیریتی هستند
دوم اینکه حال مجموعه اصلا خوب نیست و دیگر نفسی برای کار کردن چرخه تولید ندارد
مدیر پایگاه

سلام 

با نگاه اصلاحی و غیر تخریبی ،آماده دریافت کلیه گزارشات و اطمینان از محرمانه گی اطلاعات راویان اخبار می باشیم. 

حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
3
پس از گذشت یکسال از حضور وی و ایجاد ۲۳ میلیارد زیان هیجگس به هیچکس نیست که عملکرد آقای مداح را بررسی کند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
0
1
ایشان پس از گذشت 1 سال . زیان 25 میلیادری در سال 1401 در سال 1402 استراتژی نمایشی را گرفته است به طوریکه در 22 خرداد ماه به صورت صوری خط تک پخت کاشی را افتتاح می کند که اصلا تا کنون امکان تولید نداشته وبعد با راه اندازی پروژه و مخفی کردن هزینه های شرکن در دل پروژه شرکت را سود ده نشان می دهد جای تاسف بسیار است البته چون انتصاب وی سفارشی است و هلدینگ صدر تامین از وی حمایت می کند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
0
1
شرکت درحال فنا است با ضرر 25 میلیاردی امسال هم عدد سازی میشوذ
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین