پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: هیچ نوع بلیتی در ایام اربعین به صورت چارتری به فروش نمی‌رسد. نباید هیچ پیش‌فروشی برای بلیت‌های هواپیما در این ایام انجام شود، آمادگی داریم تا در حوزه حمل و نقل شرایط مناسبی برای سفر زائران کربلا فراهم کنیم.
شعار سال: رستم قاسمی گفت: با ایجاد سامانه‌های مختلف و تمهیدات لازم، اجازه نمی‌دهیم هیچ بازار سیاهی برای فروش بلیت‌های هواپیما در ایام اربعین تشکیل شود.

او گفت: نباید هیچ پیش‌فروشی برای بلیت‌های هواپیما در این ایام انجام شود، آمادگی داریم تا در حوزه حمل و نقل شرایط مناسبی برای سفر زائران کربلا فراهم کنیم.

به گفته وزیر راه و شهرسازی، حجم جمعیت زوار اربعین امسال بسیار بالاست و تعداد زیادی از مسافران نیز از مرز‌های زمینی عبور خواهند کرد و مسیر عمده حمل و نقل زمینی است؛ بنابراین باید باید نظم و انضباط مرز‌ها به خوبی فراهم شود.

قاسمی در نشست هماهنگی کمیته حمل و نقل اربعین از ارائه درخواست ۵۰ میلیارد تومان اعتبار به سازمان برنامه و بودجه به منظور بهبود شرایط جاده‌ها و مرز‌ها و ارتقاء ایمنی آن‌ها در ایام اربعین خبر داد.

او گفت: تعداد زیادی از مسافران زمینی با اتومبیل‌های شخصی خود وارد مرز‌ها می‌شوند، باید فضای مناسبی برای پارک خودرو‌های این مسافران در مرز‌ها نیز در نظر گرفته شود و همه تلاش خود را برای فراهم سازی امکانات مطلوب برای سفر زوار اربعین بکار گیریم.

وزیر راه و شهرسازی می‌گوید: لازم است تا حد امکان کرایه اتوبوس را برای زوار ارزان در نظر بگیریم تا افراد کم برخوردار بتوانند از این روش حمل و نقل برای شرکت در مراسم اربعین استفاده کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۱ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۱۸۴۷۴۲، www.yjc.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
0
الهی فایل زینب راست باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین