پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۰۸۰
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
دادگاه سوئد طبق اعلام رویترز حمید نوری را به حبس ابد محکوم کرد. وکلای نوری می‌توانند به این حکم اعتراض کنند و در این صورت دادگاه تجدیدنظر مجدداً این حکم را بررسی می‌کند.
شعار سال: قاضی دادگاهی در سوئد لحظاتی پیش به اتهاماتی بی‌اساس، «حمید نوری» یکی از شهروندان ایرانی در سوئد را به حبس ابد محکوم کرد.

این اقدام دادگاه سوئد در حالی شکل گرفته است که چندی پیش، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای سوئدی خواستار آزادی فوری «حمید نوری» شهروند ایرانی زندانی در این کشور شد و وزیر خارجه سوئد هم گفت که دولت و سیستم قضایی این کشور تحت تاثیر تبلیغات گروهک منافقین قرار نمی‌گیرد.

خبرگزاری رویترز گزارش کرده است که وکلای حمید نوری می‌توانند به این حکم اعتراض کنند و در این صورت دادگاه تجدیدنظر مجدداً این حکم را بررسی می‌کند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری اقتصادنیوز، تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۵۰۸۲۶۵، www.eghtesadnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین