پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۰۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶
وزیر کشور گفت: در آخرین مراسم اربعین حدود ۳.۵ میلیون زائر داشتیم که برآورد می‌شود این تعداد در اربعین پیش رو به حدود پنج میلیون نفر برسد. برای برآورد دقیق‌تر تعداد زوار قرار بر این شد تمام افرادی که قصد شرکت در مراسم اربعین را دارند در سایت حج و زیارت ثبت نام کنند تا بتوانیم برآورد دقیقی از تعداد زوار داشته و برنامه ریزی درستی برای حمل و نقل، اسکان و پذیرایی از آن‌ها داشته باشیم.
شعار سال: احمد وحیدی گفت: آماده سازی‌ها در این زمینه در حال انجام است تا بتوانیم زمینه سازی لازم را برای برگزاری این هنگامه بزرگ فراهم کنیم. این وظیفه ماست که زمینه برگزاری مراسم اربعین را آماده کنیم و کار‌ها در این زمینه در حال انجام است.

وحیدی گفت: در آخرین مراسم اربعین حدود ۳.۵ میلیون زائر داشتیم که برآورد می‌شود این تعداد در اربعین پیش رو به حدود پنج میلیون نفر برسد.

به گفته وحیدی، برای برآورد دقیق‌تر تعداد زوار قرار بر این شد تمام افرادی که قصد شرکت در مراسم اربعین را دارند در سایت حج و زیارت ثبت نام کنند تا بتوانیم برآورد دقیقی از تعداد زوار داشته و برنامه ریزی درستی برای حمل و نقل، اسکان و پذیرایی از آن‌ها داشته باشیم.

وزیر کشور گفت: طرف عراقی قول داده که نیازمندی‌های منطقه در این زمینه را از جمله در بحث امنیت تامین کند. با توجه به وعده مثبت طرف عراقی امسال شاهد عبور تعداد زیادی از زوار اربعین از طریق مرز خسروی خواهیم بود.

به گفته وحیدی، هیچکس خواهان اعمال محدودیت نیست و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و بویژه استفاده از ماسک و تزریق واکسن کرونا، مجبور نشویم محدودیت‌ها را دوباره اعمال کنیم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از تابناک، تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۱۱۲۹۸۷۹، www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین