پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۳۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
مدیر کل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: از زمان ابلاغ انتقال ارز ترجیحی دارو، در مجموع ۱۱۳۴۰ داروخانه طرف قرارداد تعداد ۵۷۹۳ بازدید حضوری از این داروخانه‌ها انجام شده است.
شعار سال: کیوان تاج‌بخش گفت: از زمان ابلاغ انتقال منابع ارز ترجیحی، ۵ هزار و ۷۹۳ بازدید حضوری از داروخانه‌های طرف قرارداد در بحث انتقال ارز دارو انجام شده است. بیمه شدگان می‌توانند در صورت نیاز مشکلات و موارد را در تماس با سامانه ۱۶۶۶ اطلاع دهند.

تاج‌بخش گفت: از زمان ابلاغ انتقال ارز ترجیحی دارو (پنجشنبه ۲۳ تیر) تا کنون از مجموع ۱۱۳۴۰ داروخانه طرف قرارداد تعداد ۵۷۹۳ بازدید حضوری از این داروخانه‌ها (معادل ۵۱ درصد) در ۳۱ استان کشور انجام شده است.

مدیر کل نظارت برخدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بازدید‌های انجام شده با رویکرد راهنمایی، رفع ابهام و بازخورد از مسائل و مشکلات مردم یا داروخانه‌ها و همچنین احیانا تخلفات احتمالی است. با توجه به بررسی‌ها از بیماران هیچ اضافه پرداختی دریافت نشده و سرویس‌های قبلی همچنان ارائه می‌شوند. البته بیمار در صورت داشتن نسخه به شکل الکترونیکی هیچ گونه مابه التفاوت و اختلاف قیمتی نسبت به قبل از اجرای این طرح پرداخت نمی‌کند.

او گفت: بازدید‌ها به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در حال انجام هستند. خوشبختانه در سطح تهران بازدید‌های خوبی انجام شده و از ستاد سازمان بیمه سلامت هم تیم‌هایی اعزام شده اند تا بازدید مشترک با دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور از جمله تهران انجام شود.

تاج‌بخش گفت: طبق برنامه‌های گذشته از داروخانه‌های کل کشور باید حداقل در طول سال یک بار بازدید انجام شود؛ اما از روزی که اجرای طرح آغاز شده است؛ ضمن این که طبق دستورالعمل صادر شده به ادارات کل استانی، تا ۲ هفته باید از تمام داروخانه‌های طرف قرار داد بازدید‌های مربوط به انتقال ارز ترجیحی انجام شود، باید برای داروخانه‌های منتخب و ویژه چه بسا چندین بار بازدید انجام شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۹ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۱۹۱۰۱۱، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
0
جوک می گید بخدا . این طرح محکوم به شکسته . طرح دارویار رو می گم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین