پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۳۱۶
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
کامران سلطانی زاده، رئیس کانون صرافان از کاهش سقف فروش ارز مسافرتی برای کشور‌های با ویزا خبر داد.

شعار سال: کامران سلطانی زاده، با اعلام کاهش سقف فروش ارز مسافرتی برای کشور‌های با ویزا اظهار کرد: سقف فروش ارز مسافرتی برای کشور‌های با ویزا (هوایی ـ کد ۵۱) مبلغ ۵۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارز‌ها تعیین شده و برای کشور‌ها بدون ویزا نیز ۳۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارز‌ها است.

وی افزود: متقاضیان و مسافرین خارج از کشور می‌توانند حسب نیاز خود خرید ارز مسافرتی با ارائه مدارک تعیین شده تا سقف ۵۰۰ یورو و یا ۲۰۰۰ یورو سرفصل سایر از طریق بازار توافقی اقدام کنند.

پیش از این نیز، بانک مرکزی در اواخر سال گذشته سهمیه ارز مسافرتی را کاهش داد و میزان فروش ارز توسط شرکت‌های صرافی بابت مسافرین بالای ۱۸ سال و یکبار در سال تا سقف مقرر برای کشور‌های با ویزا به صورت هوایی معادل ۲۰۰۰ یورو، برای کشور‌های بدون ویزا به صورت هوایی ۳۰۰ یورو و مسافرتی به صورت زمینی، ریلی و دریایی نیز ۳۰۰ یورو یا معادل آن به سایر ارز‌ها را تعیین کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری و تحلیلی شرق، تاریخ انتشار:۲۸ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۵۱۱۰۵، www.sharghdaily.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین