پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۸۱۳۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
درحالی گروه سرمایه‌گذاری مسکن از پیگیری واگذاری زمین ۱۰۰ هکتاری گروه سرمایه‌گذاری به برخی کارکنان بانک مسکن خبر داده بود که مدیرعامل این گروه اخیرا تغییر کرده است.
شعار سال: درحالی گروه سرمایه‌گذاری مسکن از پیگیری واگذاری زمین ۱۰۰ هکتاری گروه سرمایه‌گذاری به برخی کارکنان بانک مسکن خبر داده بود که مدیرعامل این گروه اخیرا تغییر کرده است.

اواسط اسفندماه سال گذشته «یاسر امامی» مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری مسکن (رئیس کنونی هیئت مدیره) در رابطه با واگذاری یک میلیون مترمربع اراضی این شرکت در شهریار با شرایط ویژه به برخی کارکنان بانک مسکن گفته بود: واگذاری زمین به اعضای هیئت مدیره بانک مسکن در قالب یک تعاونی اتفاق افتاده است.

وی افزود: قضاوت بر سر اینکه این معامله درست بوده و مشکلی نداشته به عهده نهاد‌های نظارتی است.

وی تأکید کرد: این نهاد‌ها به پرونده ورود کرده‌اند و در حال بررسی هستند و ما هم منتظر رأی این نهاد‌ها هستیم و نمی‌توانیم قضاوت کنیم.

چند روز پس از این اظهارنظر، مجتبی عزیزیان به‌عنوان مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن منصوب شد. وی ۱۰ اردیبهشت از پیگیری حقوقی واگذاری بخشی از زمین‌های این شرکت خبر داد و در پاسخ به سؤالی درباره زمین واگذار شده در شهریار، گفت: هر کاری مجموعه تخصصی خودش را دارد و من نباید در این باره نظر بدهم.

وی تصریح کرد: این کار یک رویه حقوقی دارد که متخصصان این حوزه در حال پیگیری آن هستند.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود زمین‌های مذکور از خریداران پس گرفته خواهد شد، بیان کرد: خیر، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن دارد ادامه می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تخلفی در این واگذاری صورت گرفته است، گفت: نمی‌توانم در رابطه با این موضوع بحث کنم، این یک اتفاق حقوقی است و داریم آن را پیش می‌بریم.

به گزارش تحریریه، این در حالی است که عزیزیان هفته قبل به‌عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و مدیرعامل این گروه منصوب شده و با گروه سرمایه‌گذاری مسکن خداحافظی کرده است.

مهدی طحافچی نیز که اردیبهشت ماه به‌عنوان یکی از اعضای گروه سرمایه‌گذاری مسکن منصوب شده بود، سه‌شنبه هفته گذشته به‌عنوان مدیرعامل جدید معارفه شده است.

مشخص نیست طی حدود ۲ ماه اخیر پیگیری‌های صورت گرفته در رابطه با واگذاری زمین ۱۰۰ هکتاری شهریار به برخی اعضای سابق هیئت مدیره و کارکنان بانک مسکن به کجا رسیده است. مدیرعامل جدید گروه سرمایه‌گذاری مسکن قطعا باید یکی از اولویت‌های خود را پیگیری و رسیدگی به این مورد قرار دهد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت موسسه مطالعاتی تحریریه، تاریخ انتشار:۱۱ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۲۰۱۸۰، www.tahririeh.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
0
خبر مال 10 تا 20 روز پیشه، یعنی هنوز بانک جوابی نداده؟ چرا؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین