پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۵۹۶
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
بارندگی‌های چند روز اخیر در جنوب کشور، خیلی‌ها را غافل گیر کرد. از جمله گمرک زاهدان را؟! ادعا شده که محصول برنج انبار شده در فضای گمرک، قبل از ترخیص در زیر باران نابود شدند. همین مسئله در خصوص سیلو‌ها و دپوی روزباز گندم در جنوب کشور هم صادق است. وزارت جهادکشاورزی گزارش می‌دهد یا کلیپ منتشر کنیم.
شعار سال: با انتشار کلیپی در فضای مجازی ادعا شده که بارندگی‌های جنوب کشور در استان سیستان و بلوچستان، باعث آبگرفتگی محوطه گمرک زاهدان شده و برنج‌های مردم قبل از ترخیص شدن نابود گردیده است. چه کسی مسئول این بی مبالاتی است؟

همین وضعیت را هم در خصوص دپوی روباز گندم در جنوب کشور داریم. وزارت جهادکشاورزی گزارش می‌دهد یا در فکر انتشار کلیپ باشیم؟ چرا نسبت به منابع و منافع ملی خودمان اینقدر بی مسئولیت و کم تعهد هستیم؟ برنج‌های خراب شده، چند نفر را می‌توانست سیر کند؟
منتظر راست آزمایی خبر از طرف گمرک سیستان و بلوچستان (وجود سقف شیروانی و فضای سبز محیط اطراف تا حدی برای ما جای سوال ایجاد کرده است) و همچنین ارایه توضیحات تکمیلی در این خصوص هستیم.
تعداد بازدید : 20

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین