پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۶۳۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
یکی از مشترکین تاکسی اینترنتی اسنپ بیان داشته است که اسنپ شش هزار تومان تخفیف داده. بعد به همان خط که تخفیف داره، با یک مبدا و مقصد مشخص، شش هزار تومان گران‌تر قیمت داده است! منتظ ذریافت توضیحات اسنپ هستیم. اسنپ چند روز بعد از انتشار خبر، اقدام به ارایه توضیحاتی بشرح ذیل نموده است.

شعار سال : کانال تلگرامی اقتصاد سالم با انعکاس پیام گلایه آمیز به مشترک تاکسی اینترنتی اسنپ مدعی شده است که گوشی که دارای کد تخفیف بوده مسیر مشخصی را برای سفر انتخاب کرده که این مسیر به اندازه کد تخفیف ( شش هزار تومان)،گرانتر از انتخاب همان مسیر توسط گوشی بدون کد تخفیف بوده است؟! 

تخفیف‌های اسنپ؛ فریب یا ترغیب

جای داری که این تاکسی اینترنتی برای تنویر افکار عمومی توضیحات لازم در این خصوص را ارایه نماید.

 

توضیحات ارسالی از طرف اسنپ( پاسخ تیم روابط عمومی اسنپ به پایگاه تحلیلی خبری شعار سال در رابطه با توئیت یکی از کاربران درباره بالا رفتن قیمت کرایه به اندازه کد تخفیف) 


تیم تجاری اسنپ با استفاده از حدود مبدا و مقصد و زمان درخواست و همچنین قیمت‌های دو درخواست (که در تصویر مشخص است)، موفق شد این دو درخواست را پیدا و بررسی کند. بر اساس این بررسی قیمت دو سفر به دلایل زیر اختلاف داشتند:


سیستم قیمت‌گذاری هوشمند اسنپ هر چند دقیقه یک بار متناسب با عرضه و تقاضای همان لحظه و پیش‌بینی وضعیت آینده پارامترها و ضرایب قیمتی را تغییر می‌دهد.

بر اساس اطلاعات ذخیره شده در دیتابیس اسنپ، اولین درخواست در ساعت ۵:۵۹ محاسبه شده و کاربر پس از چند دقیقه به کمک دستگاه دیگر در ساعت ۶:۰۲ درخواست دوم را ثبت کرده است. قیمت پس از محاسبه تا مدتی برای هر دستگاه ثابت می‌ماند تا ساعت ۶:۰۵ که اسکرین‌شات گرفته شده است.


اگر در یک لحظه دو درخواست با مبدا و مقصد کاملا یکسان داده شود، به هیچ عنوان تفاوتی مشاهده نخواهد شد. به همین دلیل در دو بازه‌ای که قیمت رویت شده، پارامترها (متناسب با میزان عرضه و تقاضا، زمان و مسافت سفر) تغییر کرده و به تناسب آن قیمت نیز تغییر کرده است. کاربران عزیز می‌توانند با رعایت نکات ارائه شده این موضوع را در اپ اسنپ راستی‌آزمایی کنند تا متوجه نادرستی برداشت صورت گرفته شوند.

شعار سال،برگرفته از کانال تلگرامی اقتصاد سالم / توضیحات ارسالی از طرف اسنپ

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین