پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۶۶۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۰
­دکتر عادل آذر نماینده پیشین مردم استان ایلام در مجلس هفتم و رئیس پیشین دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران در بیمارستان خاتم الانبیا ، درگذشت. گمانه زنی ها درباره علل درگذشت او ادامه دارد. پیش بینی می شود که شنبه، شاهد حجم بالای پیام تسلیت مقامات دولتی و سیاسی برای درگذشت این مقام علمی- اجرایی کشور باشیم.

شعار سال: دکتر عادل آذر که بابت جراحی ستون فقرات در بیمارستان بستری شده بود، شب جمعه درگذشت. شهریور ۱۴۰۰ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با صدور حکمی، دکتر "عادل آذر" را به سمت مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی منصوب کرد.

دکتر عادل آذر متولد ۱۳۴۵ از دهلران استان ایلام مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی وابسته به نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران در دولت سیزدهم بود. وی نماینده مجلس هفتم و رئیس پیشین دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران و استاد دانشگاه تربیت مدرس نیز بود.
 
عادل آذر در بیمارستان خاتم الانبیا درگذشت
 
بنا بر اخبار دریافتی ، مراسم تشییع و خاکسپاری دکتر عادل آذر روز یکشنبه نهم مردادماه از ساعت ۹ صبح از روبروی مسجد دانشگاه تربیت مدرس واقع در خیابان جلال آل احمد برگزار می گردد. همچنین مراسم تدفین آن فقید روز دوشنبه دهم مرداد در شهرستان دهلران برگزار خواهد شد.
 
لازم به توضیح است که عادل آذر در سال ۱۳۴۵ در شهر دهلران، استان ایلام زاده شد. وی پس از اتمام دوره تحصیلات دبیرستان، در سال ۱۳۶۳ وارد رشته مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبایی شد . در سال ۱۳۶۷ با موفقیت دوره لیسانس مدیریت صنعتی را به پایان برد. وی طی سال‌های ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۰ دوره کارشناسی ارشد مدیریت را از دانشگاه تربیت مدرس و دوره دکترای مدیریت را با گرایش پژوهش عملیاتی طی سال‌های ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۴ از دانشگاه تهران اخذ کرد.
تعداد بازدید : 37
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
1
خدا رحمت کند مرد بزرگی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۸
0
1
چرا اینقدر خبر بد میاد. سیل مرگ گرانی و ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
0
0
جراحی کمر چرا باید منجر به ایست قلبی بشه؟
ناشناس
Netherlands
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
0
روحش شاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
0
0
عمل کمر و درگذشت با ایست قلبی؟ مواد مورد استفاده استاندارد بود؟ علت را پزشک قانونی اعلام کند لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
0
0
خداوند رحمتش کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین