پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۱۷۹۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
پورعباس، رئیس سازمان سنجش اظهار داشت: وقتی از کنکور و امتحان صحبت می‌کنیم تقلب یک موضوع اجتناب ناپذیر است، نمی‌شود تقلب را به شکل صددرصد از امتحان جدا کرد.
شعار سال: پورعباس، رئیس سازمان سنجش: وقتی از کنکور و امتحان صحبت می‌کنیم تقلب یک موضوع اجتناب ناپذیر است، نمی‌شود تقلب را به شکل صددرصد از امتحان جدا کرد.
تعداد بازدید : 44

نمایندگان مجلس به مسئله تقلب در کنکور ۱۴۰۰ ورود نکردند بلکه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی به موضوع ورود کرد و مبنای این ورود هم پیگیری شکایات مردمی بود.

برای حفاظت از آزمون و مقابله با تکنولوژی‌های تقلب، چند لایه تعریف کردیم. شرکت‌های دانش بنیان را به کار گرفتیم و دستگاه‌های نظارتی به ما کمک کردند که آزمون را برگزار کنیم.

کنکور در سال ۱۴۰۲ دوبار در سال و در ماه‌های دی ۱۴۰۱ و تیر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. این آزمون‌ها در نیمه اول تیرماه و در نیمه دوم دی ماه برگزار خواهند شد. ثبت نام دو بار انجام می‌شود، اما پذیرش یک بار انجام می‌شود. یک نمره سوابق تحصیلی با بالاترین نمره دریافت می‌شود.

زیرگروه‌ها در کنکور ۱۴۰۲ حذف شده و ضرایب جدید در شورای سنجش و پذیرش تصویب می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری حکایت گیلان، تاریخ انتشار:۱۰ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۱۳۷۹، hekayatgilan.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین