پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۸۳۲
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
نمایندگان مجلس پس از استماع توضیحات حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره سوال نماینده شهرکرد در خصوص عدم اجرای قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان از پاسخ‌های سجادی قانع نشدند.
شعار سال: نمایندگان مجلس پس از استماع توضیحات وزیر ورزش و جوانان درباره سوال نماینده شهرکرد در خصوص عدم اجرای قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان از پاسخ‌های سجادی قانع نشدند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی سوال احمد راستینه هفشجانی نماینده شهرکرد، بن و سامان و تعدادی دیگر از نمایندگان از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، پس از عدم اقناع نماینده مذکور، از پاسخ‌های وزیر با ۱۱۲ رأی موافق، ۱۲۰ رأی مخالف و ۳ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۳ نماینده حاضر در جلسه از توضیحات وزیر قانع نشدند.

سیدمجتبی محفوظی عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس متن سوال را به شرح زیر قرائت کرد: در اجرای ماده (۲۰۷) آیین‌نامه داخلی مجلس، سؤال فوق در جلسه رسمی روز سه‌شنبه مورخ ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۱ کمیسیون با حضور نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده سؤال‌کننده و وزیر مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال کننده از پاسخ‌های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (۳) ماده (۲۰۷) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سؤال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می‌شود.

وی افزود: قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان پس از دوازده سال از تشکیل این وزارتخانه در شهریور سال ۹۹ به تصویب رسید و بر اساس قانون حداکثر شش ماه پس از تصویب این قانون باید آیین نامه اجرایی آن نوشته می‌شد که متاسفانه تا کنون ارایه نشده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۱۱ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۶۸۸۴۰۶، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین