پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
به ظاهر نشان دهنده خوشحالی و بی خیالی چند خلافکار است که روبروی دوربین می‌خندند و هیچ ابایی هم از دیده شدن چهره شان ندارند. اما اصل ماجرا را باید بر کم کاری مان در تربیت و فرهنگ جستجو کرد. اصل ماجرا را در فشار‌های نامتعارف اقتصادی جستجو کنید که به سو تغذیه و تشدید کج رفتاری‌ها منتج شده و منجر به افزایش ارتکاب جرم می‌شود. اصل ماجرا را در کج روی‌های آموزشی و بی عدالتی‌ها در آموزش و استخدام و رفاه اجتماعی جستجو کنید. این داستان را نمی‌توان با رویکرد امنیتی، انتظامی و قهری و قضایی فرونشاند. تا دیر نشده باید به ریشه‌ها و اصالت‌ها برگردیم و نوعی جریان آرام ساز و توسعه دهنده ارتباطات، رفتار و تربیت را دنباله گیری کنیم. رویه‌ای که منافع بعضی تندرو‌ها در جمهوری اسلامی را بخطر می‌اندازد. همان‌هایی که نان و نفع شان در تندروی و بهم ریختگی و بگیر و ببند است. ما برای ده تا ۱۵ سال آینده و برحسب وظیفه حرفه‌ای و الزام شرعی، هشدار داده ایم.
شعار سال: جایی از یکی از فیلم‌های گانگستری قدیمی آمریکایی که فکر کنم داستان زندگی نلسون بچه صورت، یکی از معروف‌ترین بانک‌زن‌های آمریکا را روایت می‌کرد، یک خلافکار خرده پا، به رییس دزد‌ها التماس می‌کرد: منم با خودتون ببرین... منم ببرین تو باندتون... منم می‌خوام معروف بشم... برام جایزه بذارن و عکسم بره روی جلد روزنامه‌ها.

الان شده حکایت این دزد‌های خرده پا. چنان عکس یادگاری گرفته‌اند انگار مدال تیمی المپیاد جهانی ریاضی را برای وطن کسب کرده‌اند.
عکس یادگاری هشدارآمیز برای جمهوری اسلامی ایران، ساده نبینید
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
0
آسیب های نوپدید واقعا جای هدار هم دارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین