پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۹۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷
در پی ارجاع ماموریت بررسی مسائل نخبگان در کشور از سوی رئیس‌جمهور به مرکز بررسی‌های استراتژیک نشستی پیرامون این موضوع با حضور رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک، وزرای علوم و بهداشت، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس جهاد دانشگاهی برگزار شد.
شعار سال: در این نشست که، بعدازظهر چهارشنبه ۱۲ مرداد برگزار شد، ضرورت اتخاذ سیاست‌های موثر در جذب و بکارگیری نخبگان، ضرورت اجرایی‌سازی راهکار‌های لازم در سند تحول دولت مردمی در حوزه نخبگان، تقویت و ایجاد انگیزه در میان اساتید و دانشجویان سراسر کشور و اصلاح ساختار‌های موجود در جذب نخبگان از جمله مسائلی بود که در این جلسه بر آن تاکید شد.

در پایان این جلسه نیز خیاطیان در جمع‌بندی این نشست، گفت: این جلسه پیرو دستور رئیس جمهور برای بررسی مسائل نخبگان برگزار شد و قصد داریم ماحصل مباحث مطرح شده در این سلسله جلسات را در قالب یک بسته سیاستی در حوزه نخبگانی به رئیس جمهور محترم ارائه کنیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۱۰۵۱۳۱۰۴۲۳، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
0
همه حرفه . تا این میزان سهمیه وجود داره، نخبه کیلویی چنده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین