پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۹۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
آقای سجادی، بعنوان اخطار بشنوید نه خبر. مسببان پرونده ویلموتس باید دادگاهی شوند. آقای خاص هنوز نیامده پشت پرده در حال گرد و خاک به پا کردن است. معنای استوری غیر حرفه‌ای برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال خطاب به دو نماینده فسادستیز مجلس، چیست؟ ما مستقیما از چشم شما بعنوان مقام عالی وزارت و مدیر اول حوزه ورزش می‌بینیم. استوری بازی و توئیت گردانی بازیکنان چه معنایی دارد جناب وزیر؟
شعار سال: در اقدامی عجیب و قابل تامل از سوی برخی از ملی پوشان مثل طارمی و جهانبخش و حاج صفی و …استوری به کنایه به دو نماینده مجلس منتقد مهدی تاج منتشر شد. در این کار مشترک که برخی از ملی پوشان آن را منتشر کردند سردار آزمون هم اقدام به انتشار این استوری کرده بود، اما در اندک زمانی بعد از انتشار، استوری مسئله دار را حذف کرد.
در فوتبال ایران چه خبر است اقای سجادی، آقای خاص نیامده گرد و خاک می‌کند؟!
علی الظاهر پس از حواشی اخیر و ورود نمایندگان مجلس به ماجرای قرارداد مارک ویلموتس، برخی از بازیکنان تیم ملی در یک استوری مشترک از آن‌ها خواستند بی خیال فوتبال شده و اجازه دهند فوتبالی‌ها تصمیم بگیرند. ملی‌پوشان هم‌چنین در آستانه جام جهانی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال درخواست کردند تصمیم درستی برای این فدراسیون بگیرند و عزت و آرامش به فوتبال برگردد و بتوانند در جام جهانی شادی را به مردم هدیه دهند.

برخی از منتقدین این حرکت را حرکتی مستقل ندانسته و جریانان تحریک کننده را در پشت آن می‌بینند. خصوصا جریان تحریک کننده آقای خاص را. در این بین، برخی از رسانه‌های کشور حمایت قاطع خود از احسان قاضی زاده هاشمی و نصرالله پژمان را جهت فساد ستیزی اعلام داشته اند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
0
آقای خاص آقای خاصه دیگه . کاری نمی شه کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین