پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۰۰۰
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان مجازات افزایش پیدا کرده و بعید است دیگر برای کسی صرفه داشته باشد که تخلف کند. هیچ آدم عاقلی حاضر نیست کالایی را احتکار کند و ۳۵۰ درصد ارزش کالا جریمه بدهد و به نظر بنده، تغییرات ایجاد شده در میزان جریمه‌ها تاثیر گذار است.
شعار سال: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: با افزایش میزان مجازات که به تصویب سران سه قوه رسیده، بعید است که برای کسی صرفه داشته باشد که تخلف کند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال اگر کسی کالایی را احتکار کند علاوه الزام به عرضه تمام کالا به مردم قبلا به میزان ۷۰ درصد ارزش کالا محکوم می‌شد که این محکومیت الان پنج برابر شده و به ۳۵۰ درصد ارزش کالا محکوم می‌شود.

اسفنانی افزود: هیچ آدم عاقلی حاضر نیست کالایی را احتکار کند و ۳۵۰ درصد ارزش کالا جریمه بدهد و به نظر بنده، تغییرات ایجاد شده در میزان جریمه‌ها تاثیر گذار است و امیدوارم شاهد این گونه تخلفات نباشیم و وضعیت بهتر شود.

اردیبهشت امسال بود که با هدف کنترل بازار و پس از پیشنهاد رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به نشست سران قوا، رؤسای سه قوه اختیارات سازمان تعزیرات را افزایش دادند.

سخنگوی دولت هم خبر داده بود با مصوبه جدید سران قوا مبنی بر پنج برابر شدن مجازات‌های تعزیراتی، با گران‌فروشی قاطع‌تر برخورد می‌شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۸۲۰۵۶۴۹، www.yjc.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین