پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۰۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
بعد از ترور مجید عبدالباقی در آبادان ،گروهی شایعات عدم فوت ایشان و ساختگی بودن این مرگ را مطرح کردند. این اخبار باعث شد که گروهی دیگر با نبش قبر از مرگ مجید عبدالباقی مطمئن شوند . متهم به نبش قبر در مخفیگاهش در آبادان شناسایی ودستگیر شد وموضوع در دست بررسی است.
شعار سال: قبر مجید عبدالباقی برادر حسین عبدالباقی مالک متروپل که در کنار برادرش در استان اصفهان به خاک سپرده شده بود، گشوده شد.

قبر وی درساعت تقریبی ۲:۳۰دقیقه بامداد پنجشنبه ۶ مردادماه توسط یکی از اعضای خانواده جانباختگان مترو پل نبش شد و این فرد پس از باز کردن کفن مجید عبدالباقی و گرفتن فیلم از جسد وی مجددا قبر را به حالت اولیه در آورد و به آبادان بازگشت.

با توجه به تصاویر ضبط شده دوربین‌های مداربسته در اطراف آرامستان گلستان شهدا عطاآباد، واقع در استان اصفهان، خیلی زود خودروی متهم شناسایی و توسط دوربین‌های جاده‌ای تا شهرستان آبادان رصد گردید.

دراین رابطه پرونده قضایی تشکیل شد و بادستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب آبادان بازپرس حمیدرضا قارایی، متهم به نبش قبر در مخفیگاهش در آبادان شناسایی ودستگیر شد وموضوع در دست بررسی است.

مرتضی رعیتی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان با اشاره به نبش قبر مجید عبدالباقی در محله عطاآباد شهر دهاقان اظهار داشت:

این اقدام توسط دو نفر که اهل آبادان بوده‌اند با هدف این‌که آیا فرد مدفون مجید عبدالباقی است یا خیر، انجام شده و افراد مذکور پس از این اقدام به آبادان بازگشتند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران، تاریخ انتشار:۱۴ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۸۵۲۱۹۴، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵
0
0
داستان به سمتی میره که اگر حسین عبدالباقی یک در هزار هم زنده باشه ، پیداش می کنند و می کشندش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
0
0
این خانواده شانس آوردن که از آبادان رفتند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین