پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۰۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
ابراهیم نوزایی در خصوص اختلافات بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با فدراسیون چوگان اظهار داشت: تا امروز هیچ توافقی بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با فدراسیون چوگان صورت نگرفته و مسئولان این شرکت عنوان می‌کنند که به دنبال درآمدزایی از باشگاه چوگان شهدا هستند.

شعار سال:ابراهیم نوزایی در خصوص اختلافات بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با فدراسیون چوگان اظهار داشت: تا امروز هیچ توافقی بین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با فدراسیون چوگان صورت نگرفته و مسئولان این شرکت عنوان می‌کنند که به دنبال درآمدزایی از باشگاه چوگان شهدا هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه چوگان در یونسکو ثبت ملی شده وظیفه داریم مجموعه چوگان شهدا را حفظ کنیم. قرارداد ما با شرکت توسعه ۱۱ ساله بود که به پایان رسید و سال گذشته چندین جلسه با وزیر وقت ورزش و همینطور علی‌نژاد داشتیم. به صورت کتبی از سلطانی‌فر خواستیم که با توجه به اینکه باشگاه چوگان شهدا پایلوت این رشته است به طور کامل در اختیار فدراسیون قرار بگیرد و قرار شد علی‌نژاد پیگیر این موضوع باشد؛ اما علی‌نژاد رویکرد مثبتی برای کمک به چوگان نداشت.

رئیس فدراسیون چوگان تصریح کرد: حمید سجادی در همان اولین روز‌های حضورش در وزارت ورزش از باشگاه چوگان شهدا بازدید کرد و این بار از وی خواستیم که این باشگاه به عنوان پایلوت چوگان کشور فعالیت کند که وزیر ورزش از آن استقبال کرد؛ اما پس از این اتفاق یک بار که در فدراسیون حضور داشتم هفت هشت نفر از عوامل شرکت توسعه به یکباره وارد فدراسیون شدند و عنوان کردند که باید فدراسیون و باشگاه شهدا تخلیه شوند. بلافاصله با وزیر ورزش تماس گرفتم که موفق به صحبت با وی نشدم و با اسماعیل احمدی سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش تماس گرفتم و اتفاقات رخ داده را برای وی تشریح کردم. احمدی عنوان کرد که برای حل مشکل با مدیر شرکت توسعه جلسه بگذاریم.

نوزایی گفت: من برای حل این مشکل به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در ورزشگاه آزادی رفتم و با عاصم یوسفی به گفتگو پرداختم. متاسفانه حرف‌های عجیبی از وی شنیدم. به عاصم یوسفی گفتم که همه ما زیرمجموعه وزارت ورزش هستیم و ما نسبت به هم بیگانه نیستیم که اینگونه علیه ما جبهه‌گیری کرده‌اید. اگر جلسه ما به نتیجه نرسید وزیر ورزش تکلیف را مشخص خواهد کرد. در پایان جلسه از عاصم یوسفی خواستم بنر‌های مربوط به شرکت توسعه که در باشگاه چوگان شهدا نصب شده جمع‌آوری شود و عوامل این شرکت هم باشگاه را ترک کنند.

رئیس فدراسیون چوگان ادامه داد: پس از این جلسه من عازم کرمان شدم و تا به این استان رسیدم به من خبر دادند که عوامل شرکت توسعه، مسئولان باشگاه چوگان را از این باشگاه بیرون کردند و حتی قفل درِ باشگاه را عوض کردند. بعد از این اتفاق مدیر باشگاه چوگان را به دفتر باشگاه راه ندادند. یک هفته بعد بالاخره وزیر ورزش نوبت ملاقات داد و در جلسه با وی که مدیر شرکت توسعه هم حضور داشت وزیر ورزش از شنیدن اتفاقاتی که برای ما افتاده به شدت متاثر شد و حتی عاصم یوسفی را بازخواست کرد و به او گفت که این چه کار‌هایی است شما انجام داده‌اید؟

وی اظهار داشت: در آن جلسه پیشنهاد دادم شرایط باشگاه چوگان شهدا به حالت عادی بازگردد و عوامل شرکت توسعه هم باشگاه را ترک کنند تا در ادامه فدراسیون چوگان و این شرکت به یک توافق دوجانبه دست پیدا کنند. قرار شد فردای آن روز جلسه‌ای با عاصم یوسفی داشته باشیم؛ اما متاسفانه وی گفت هرگز اقدام به بازپس دادن باشگاه چوگان به فدراسیون نخواهم کرد. وی حتی مدعی شد که قصد دارد این باشگاه را به مبلغ سالیانه ۵۰ میلیارد تومان و برای ۴ سال اجاره بدهد.

رئیس فدراسیون چوگان گفت: پنجشنبه دو هفته پیش قرار شد با مسئولان و کارمندان فدراسیون جلسه‌ای داشته باشم. اما نگهبان مستقر در آنجا گفت که شرکت توسعه دستور داده مانع حضور من در فدراسیون شود. همان موقع بار دیگر با سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش تماس گرفتم که وی گفت این موضوع را پیگیری خواهد کرد. به خاطر این اتفاق پنج شش روزی به فدراسیون نرفتم؛ اما کار‌ها روی زمین مانده بود و نمی‌شد که به فدراسیون نروم. متاسفانه فردی را در دفتر باشگاه چوگان گذاشته‌اند و وی حتی اجازه نمی‌دهد به پرونده‌های حقوقی‌مان که در دفتر باشگاه است دسترسی داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای من جالب است که عاصم یوسفی حتی به صحبت‌های وزیر ورزش هم اهمیتی نمی‌دهد و کماکان به کار‌های خود ادامه می‌دهد. از وزیر ورزش و همه مسئولان ذی‌ربط خواهش می‌کنم به اتفاقاتی که شرکت توسعه باعث آن شده ورود کنند؛ این اتفاقات برای ورزش ایران یک آبروریزی بزرگ است و در رسانه‌های بیگانه بازتاب بدی به دنبال دارد. ضمن اینکه اینگونه اقدامات باعث فلج شدن ورزش چوگان می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی پارس فوتبال، تاریخ انتشار:1دی1400، کدخبر: 1366717، parsfootball.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین