پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۰۲۴
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۱
ادعا شده است که خلیل دردمند از حجاج ۱۴۰۱ بدلیل زدن یک توئیت از کنار خانه کعبه، توسط پلیس عربستان دستگیر شده و تاکنون در بند می‌باشد. از وزارت امور خارجه، دستگاه دیپلماسی کشور و شورای عالی امنیت ملی در این خصوص در خواست توضیح داریم.
شعار سال: کانال تلگرامی اخبار خاص با انعکاس توئیت هنگامه همافر مدعی شده است آقای خلیل دردمند از حجاج بیت الله الحرام سال ۱۴۰۱، بدلیل انتشار یک توئیت از حاج قاسم سلیمانی در کنار خانه خدا، توسط پلیس عربستان دستگیر شده و در زندان می‌باشد.
دستگیری خلیل دردمند توسط عربستان در مراسم حج و سکوت وزارت امور خارجه؟!
از وزارت امور خارجه، دستگاه دیپلماسی و شورای عالی امنیت ملی، درخواست توضیح در خصوص سرنوشت ایشان و نحوه پیگیری امورات مربوط به شهروند ایرانی زندانی شده در زندان‌های عربستان سعودی را داریم.
 
خلیل دردمند کیست :
خلیل دردمند، از اهالی دُرچه اصفهان و یکی از کاربران فعال توییتر است که تعداد قابل توجهی دنبال کنندگان در فضای مجازی دارد. دردمند، در توییترش تصاویر و ویدئو‌های بسیاری از مراسم حج ۱۴۰۱ را به اشتراک گذاشته و برخی از این تصاویر در داخل مسجدالحرام و در نزدیکی کعبه است. در یکی از این عکس‌ها نیز تصویر حاج قاسم سلیمانی در حالی که ساختمان کعبه در پس‌زمینه عکس قرار گرفته دیده می‌شود. انگیزه خلیل دردمند از این کار بنا بر برخی از شنیده ها ، دینی- ارزشی و غیر سیاسی بوده( نائب الزیاره بودن) و سو تفاهم ایجاد شده توسط دولت و مقامات امنیتی سعودی ، الزاما باید مورد بازبینی قرار گیرد. 
 
دستگیری خلیل دردمند توسط عربستان در مراسم حج و سکوت وزارت امور خارجه؟!
 
 
دستگیری خلیل دردمند توسط عربستان در مراسم حج و سکوت وزارت امور خارجه؟!
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اخبار خاص / سایر منابع
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
0
1
چرا واکنش نشون نمی ده وزارت امور خارجه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
0
1
اینکه خانواده این بنده خدا هیچ خبری از پسرشون ندارند خیلی سخته
بندگان خدا هر روز به هر جا سر میزنند تا شاید خبری از پسرشون بگیرند ولی متاسفانه هیچ خبری نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
0
2
زنده باد آقا خلیل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
1
0
اگر دولت روحانی بود وزارت خارجه را هم جوره متهم میکردیم الان حاج ابراهیم هستند وزارت هم هیچ واکنشی نشون نداده. فقط ی پیگیری از وزیر خارجه عراق.همین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
0
2
خدا از گرفتاری نجاتش بده، و خداوند صبر به خانواده اش عنایت فرمایید، زنده باد آقا خلیل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
1
1
چقدر ما مردم، بد قضاوت می کنیم خیلی زود یکی را متهم می کنیم الان اگر در دولت روحانی بود، می گفتیم دست اصلاح طلبان باشیطان یک کاسه است اینقدر بدو بیراه می گفتیم نهایت نداشت. بخش خنده دار داستان، زود قضاوت کردن یک سری نخود مغزه . از زمانی که روحانی دولت را تحویل داد تا الان همه چیز ده برابر گران شده اگر الان روحانی بود اعدامش می کردن . بنده از کسی دفاع نمی کنم امام یک قشری هستند اگر ی چیزی به میلشان نباشد ابرو حیثیت طرف را می برند . انشاالله که خداوند به بعضی ناقص العقل ها عقل بده .به کشور ماهم یک نظر ویژه ای کند .

هیچ دولتی بدی شهروندشو نمی‌خواهد البته آقای ریسی هم صد درصد اقدام کرده و می کند،

سربلند اطاعت از پروردگار باشیم ، ان شاالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
0
چرا آزادی خلیل دردمند برای شما اینقدر مهم بود؟ شما اولین سایتی بودید که روی اسم این فرد و تقاضای آزادی اش کار کردید؟ چرا؟
مدیر پایگاه

سلام 


برای ما فرق نمی کنه کیه و کجاست. یک ایرانی هست و باید از حقوقش دفاع بشه. پایگاه تحلیلی خبری شعار سال همین مواضع رو درخصوص سایر ایرانی ها حتی ایرانیان پناهنده حاضر در کمپ ها هم داره.


پرسش شما بشدت شائبه دار و ابهام آمیزه 

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
برو خدا رو شکر کن که رسانه های خوبی مثل همین شعار سال هستند که پشت رو گرفتند و تا انتهای کار پیگر کارت شدند و از وزارت امور خارجه آزادی ات رو طلب کردند. اون وقت مصاحبه می کنی و می گی که پیگیری وزارت امور خارجه بود؟ حداقل یک تشکر هم از اهالی رسانه یا همین شعار سال می کردی حاجی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
0
0
11 روز در زنان حرم نزدیک شعب ابوالطالب در بازداشت بودند. بعد به زندان جده منتقل شدند و 40 روز هم در آنجا در انفرادی بودند. شکنجه نشدند اما می گویند که رفتارها از دو نظر کمبود امکانات و عدم پاسخگو بودن ها، ضد انسانی وتحقیرآمیز بوده است. روایت می کنند که برای عکس برداری ایشان را گرفته اند. در حالیکه منابع غیر رسمی مدعی هستند که ایشان عکس را توئیت می کرد و این توئیت ها مورد رصد امنیت عربستان قرار گرفت و روی پیدا کردن ایشان متمرکز شدند. ضرورت دارد از دو منظر به این مسئله پرداخته شود. آموزش بیشتر حجاج در خصوص رعایت چارچوب ها در حج و آموزش روسای کاروان ها برای پیگیری قانونی و نظام مند وضعیت اعضای کاروان و دوم ، آموزش در خصوص اینکه اگر اتفاقی افتاد، چگونه باید با نیروهای امنیتی ، قضایی ، انتظامی و اداری طرف مقابل برخورد شود. آقای خلیل دردمند را فردی عادی نشان داده ایم و شغل آزاد دارد، اما کسی نپرسید که یک شغل آزاد چطور توانست هزینه حج گران خودش و مادرش را تامین کند؟ این بار به خیر گذشت، اما لطفا با انتقال و انعکاس شایسته این مطالب ، برای حجاج کشورمان و ارتقا جایگاه شهروندان ایران اسلامی، حفظ حرمت کنیم و جلوی هزینه تراشی ها نابجای سیاسی- دیپلماتیک را بگیریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین