پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۰۶۰
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
روستاییان بخش موران از توابع گرمی استان اردبیل با مشکلات آب دست و پنجه نرم می‌کنند. لازم به ذکر است که برخی از روستا‌ها اصلا آب آشامیدنی ندارند و این روستا‌ها نزدیک به چند سال است که با مشکلاتی روبرو هستند و اکثر مردم به شهر‌ها مهاجرت می‌کنند.
شعار سال: روستاییان بخش موران شهرستان گرمی در شمال استان اردبیل از سال‌های گذشته دچار مشکل تامین آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی است، ولی به رغم وعده‌های داده شده و برخی اقدامات متولیان امر، مردم این شهرستان همچنان در تامین این نیاز اولیه خود چشم انتظار اقدامات اساسی هستند.
عملیات پروژه آبرسانی به روستا‌های بخش موران با کندی انجام می‌شود و ماه‌های گرم سال اهالی بخش مرزی و محروم موران در بدترین شرایط ممکن زندگی خود را سپری می‌کنند. هر ده روز دو ساعت آب برای استفاده مردم باز می‌شود.

مردم این منطقه با توجه پیگیری فراوان و تخصیص کامل بودجه پروژه آبرسانی موران، باز از غفلت و کوتاهی مسئولان استانی و شهرستانی ذی ربط برای رفع این مشکل انتقاد دارند.

شایسته نیست بخشی که پاسدار مرز‌های ایران اسلامی بوده و شهدای زیادی تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، اکنون به علت نبود کمترین امکانات زندگی مشقت باری داشته باشند.

لازم به ذکر است که برخی از روستا‌ها اصلا آب آشامیدنی ندارند و این روستا‌ها نزدیک به چند سال است که با مشکلاتی روبرو هستند و اکثر مردم به شهر‌ها مهاجرت می‌کنند با توجه به مشکل آب شرب روستای موران از توابع گرمی مسئولین این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و به داد مردم برسند تا روستاییان به خاطر محروم بودن از آب آشامیدنی روستا‌ها را ترک کنند.
 
مشکلات آب در روستاهای مرزی بخش موران گرمی اردبیل

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر: ۳۵۳۴۹۶۳، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین