پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۰۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
مدیرکل ورزش و جوانان البرز می‌گوید: با بررسی‌های صورت گرفته و طبق مستندات موجود، فیلم منتشر شده در فضای مجازی متعلق به حدود ۲ سال قبل بوده و در همان زمان از فعالیت آن جلوگیری به عمل آمده و هیچ ربطی به زمان کنونی ندارد.
شعار سال: مدیر کل ورزش و جوانان البرز از قدیمی بودن فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر راه اندازی مدرسه شنایی تحت عنوان " پری دریایی " در این استان خبر داد.

مجتبی جانعلی روز یکشنبه افزود: پس از بیانیه اداره کل در قالب مصاحبه با بنده و انتشار آن، مسوول این اتفاق که به عنوان ناجی در یکی از استخر‌های استان مشغول به کار می‌باشد، شناسایی شد.

وی اضافه کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و طبق مستندات موجود، فیلم منتشر شده در فضای مجازی متعلق به حدود ۲ سال قبل بوده و در همان زمان از فعالیت آن جلوگیری به عمل آمده و هیچ ربطی به زمان کنونی ندارد.

وی عنوان کرد: متاسفانه این ناجی متخلف به صورت خودسرانه و بدون مجوز اقدام به فعالیت در این زمینه کرده بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تاکید کرد: علیرغم این که فیلم منتشر شده برای ۲سال قبل می‌باشد، با توجه به حساسیت موضوع و در جهت تنویر افکار عمومی، روز سه شنبه نشستی با حضور فرد خاطی در اداره کل برگزار خواهدشد تا با بررسی‌های بیشتر، اقدامات قانونی لازم برای برخورد و ابطال مجوز فعالیت این ناجی و جلوگیری از تکرار چنین مسائلی، صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که قبلا اعلام کردیم، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز هیچ گونه مجوزی برای چنین فعالیتی صادر نکرده و نخواهد کرد.

جانعلی تصریح کرد: بدون تردید رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی یک اصل برای ما است و در صورت لزوم، نسبت به برخورد و پلمب مجموعه‌های متخلف و ابطال مجوز فعالیت افراد خاطی، اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مردم سالاری آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۷۰۹۴۴، www.mardomsalari.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین