پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۰۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
دلایل ارائه شده توسط رئیس بیمارستان آتیه مبنی بر کذب بودن خبر ” متروپل تهران در شهرک غرب قد کشید؟! “. در تاریخ ۱۴۰۱/۵/۱۳ خبری تحت‌عنوان “متروپل تهران در شهرک غرب قد کشید؟! ”در پایگاه خبری و تحلیلی انصاف نیوز منتشر شد که بر خلاف واقع و از مصادیق شایعات و نشر اکاذیب میباشد؛ لذا ضرورت دارد دستور فرمایید توضیحات و پاسخ ذیل وفق مقررات مربوطه جهت تنویر اذهان عمومی در پایگاه خبری و تحلیلی انصاف نیوز منتشر شود.

شعار سال: توضیحات بیمارستان آتیه برای انصاف نیوز بدلیل اهمیت پیگیری موضوع در سایر بیمارستان ها و وجود سندی در آینده در صورت وقوع خدای ناکرده هرگونه مخاطره احتمالی، مد نظر پایگاه تحلیلی خبری شعار سال قرار گرفته و بازنشر شده است. 

جناب آقای علی اصغر شفیعیان
مدیر مسئول محترم انصاف نیوز

در تاریخ ۱۴۰۱/۵/۱۳ خبری تحت‌عنوان “متروپل تهران در شهرک غرب قد کشید؟! ”در پایگاه خبری و تحلیلی انصاف نیوز منتشر شد که بر خلاف واقع و از مصادیق شایعات و نشر اکاذیب میباشد؛ لذا ضرورت دارد دستور فرمایید توضیحات و پاسخ ذیل وفق مقررات مربوطه جهت تنویر اذهان عمومی در پایگاه خبری و تحلیلی انصاف نیوز منتشر شود.

عنوان: دلایل ارائه شده توسط رئیس بیمارستان آتیه مبنی بر کذب بودن خبر ” متروپل تهران در شهرک غرب قد کشید؟! “

توضیحات: بیمارستان غرب تهران (آتیه ۲) بر اساس مجوز صادره از شهرداری منطقه ۲ تهران به شماره ۲۰۰۳۰۰۰۹ در ۳۵ طبقه که ۹ طبقه آن زیر زمین، یک طبقه همکف و ۲۵ طبقه روی همکف قرار دارد با زیر بنایی به متراژ ۱۷۷،۵۴۰ متر مربع در تاریخ ۱۳۹۳/۸/۷ عملیات اجرایی خود را آغاز نمود. افزایش متراژ به میزان ۱۳،۲۲۶ مترمربع، بر خلاف ادعای آقای کوروش خدابنده، بر قامت بنا افزوده نشده بلکه از ابتدای انجام محاسبات در متراژ طبقات همکف تا هفتم وجود داشته و پس از تایید محاسبات توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش آموزش پزشکی به متراژ پروانه هم اضافه گردیده است.

مطالعات ترافیکی توسط یکی از شرکت‌های رتبه یک معتمد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام شده و مورد تایید مراجع ذیربط قرار گرفته است.

ساختمان تاکنون در دو نوبت در تاریخ‌های ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ و ۱۴۰۰/۲/۲۸ گواهی عدم خلاف گرفته که موید رعایت کلیه مقررات مربوطه در زمان اجرای مستحدثات می‌باشد.

سازه پروژه با مقاومت لازم جهت پایداری در مقابل زمین لرزه به بزرگی ۸/۲ در مقیاس ریشتر احداث شده و توسط سازمان نظام مهندسی کشور به عنوان سازه برتر فولادی کشور در سال ۱۳۹۷ انتخاب گردیده بود و با توجه به رعایت تمامی آیین‌نامه‌های زلزله، ایمنی و آتش نشانی، از نظر رعایت ایمنی، رتبه اول را کسب کرده است.

مضافا با جهت این که پروژه به صورت مشارکتی با شهرداری می‌باشد ناظرین مستقر در پروژه و نظارت مستمر ایشان موید رعایت تمامی استاندارد‌ها و ضوابط مربوطه در عملیات اجرایی پروژه می‌باشد.

در خصوص ادعای آقای خدابنده مبنی بر تعیین زمان آماده شدن بیمارستان در سال ۹۹، با کمی تأمل در تصویری که حسب ظاهر، شخص ایشان در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، تاریخ خاتمه پروژه برای ۱۷۷،۵۴۰ متر مربع زیربنا ۱۳۹۸/۸/۷ و برای ۱۹۰،۷۶۶ مترمربع زیربنا ۱۴۰۱/۱۰/۷ تعیین شده بود. جای بسی تعجب دارد که تنها دلیلی را که در راستای اثبات ادعا‌های به عمل آمده در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، خود موید کذب بودن اظهارات ایشان می‌باشد.

در خصوص زمان خاتمه پروژه همانگونه که همه مخاطبین محترم خبر آگاهی دارند، در کنار سایر ویروس‌های شناخته شده!، ویروس کرونا از آخرین ماه‌های سال ۱۳۹۸ سایه منحوس خود را بر جوامع بشری افکنده که در بعضی از اوقات باعث تعطیلی کامل کارگاه و در بعضی اوقات کاهش فعالیت تا یک سوم نیروی انسانی را موجب گردیده است. به هر تقدیر کرونا در کنار سایر عوامل از جمله تحریم‌ها، عدم وجود کالا‌های مورد نیاز و ... موجب گردید که شهرداری محترم در دو نوبت لایحه تاخیرات پیش آمده را مورد تایید قرار داده و در حال حاضر بدون لحاظ کردن تاخیرات مجاز در ۲۰ ماه گذشته، آخرین مهلت اتمام پروژه تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۷ می‌باشد و علی رغم سنگ‌اندازی‌های بعضی افراد شناخته شده، به امید و حول و قوه الهی این پروژه ملی را در موعد مقرر به اتمام خواهیم رساند.

در خاتمه متذکر می‌شود که سابقه‌ی ابراز دشمنی آقای کوروش خدابنده با این پروژه و بیمارستان آتیه به سال‌های طولانی قبل برمی‌گردد و متاسفانه علی‌رغم بی‌نتیجه بودن تمام اقدامات اداری و قضایی و بعد از عدم اجابت زیاده‌خواهی ایشان از پروژه و بیمارستان، با سوءاستفاده از جو افکار عمومی در خصوص حادثه‌ی موهن متروپل در آبادان و با تلاش برای شبیه‌سازی آن، اقدام جدیدی را آغاز کردند.

لازم به ذکر است نه آقای کوروش خدابنده و نه همسر ایشان در تعداد سهام‌داران این پروژه نبوده و نیستند.

دکتر خلیل علیزاده
رئیس بیمارستان آتیه

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انصاف نیوز، کدخبر:۳۶۲۶۹۲، تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱، www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
0
0
اگه سهامدار نیست چرا اینقدر گیر می ده به پروژه از علل دشمنی ها چرا حرفی زده نشده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین