پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۱۲۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
در پی امضای تفاهم‌نامه همکاری کارخانه دخانیات ایران و شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، بیش از ۱.۵ مگاوات از بار شبکه توزیع برق پایتخت در ساعات اوج مصرف با استفاده از مولد‌های خودتامین این کارخانه کاهش یافت.

شعار سال: در راستای اجرای طرح‌های کاهش بار شبکه برق شهر تهران در تابستان ۱۴۰۱، طی تفاهم‌نامه منطقه برق فارابی و کارخانه دخانیات ایران، مقرر شد مولد‌های خودتامین این کارخانه در ساعات اوج بار در مدار تولید قرار گرفته و بخشی از برق مصرفی این کارخانه به صورت مستقل از شبکه سراسری برق تامین شود.

بر اساس این گزارش، پیرو امضای این تفاهم‌نامه، تولید بیش از ۱.۵ مگاوات انرژی توسط مولد‌های برق این کارخانه در ساعات اوج مصرف میان روز توانست طی روز‌های گذشته، تاثیر قابل ملاحظه‌ای در مدیریت بار شبکه برق پایتخت داشته باشد.

شایان ذکر است، علاوه بر همراهی مشترکان خانگی، تجاری و اداری، واحد‌های صنعتی شهر تهران نیز از ابتدای خردادماه با همکاری ارزنده خود، همراه و همیار شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در مدیریت بار شبکه توزیع برق کلان شهر تهران بوده‌اند.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار:18مرداد1401، کدخبر:1264101، www.ilna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین