پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
استاندار قزوین با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های استان در توسعه صادرات غیر نفتی استفاده شود،گفت:با دستگاه‌های مانع‌تراش در این زمینه برخورد جدی و قاطع خواهد شد.
شعارسال: فریدون همتی استاندار قزوین در پنجمین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان که شب گذشته در مجموعه باغستان جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: صادرات کالاهای غیر نفتی یکی از محورهای اصلی اقتصاد مقاومتی است؛ این نوع صادرات سبب کسب درآمدهای ارزی برای تامین نیازهای وارداتی در کشور می‌شود.

استاندار قزوین افزود : دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به بحث تولید و صادرات دارد و در این زمینه حمایت لازم را خواهد کرد.

وی ادامه داد: صادرات رویکردی است که نیازمند برنامه ریزی دقیق و منسجم است؛ باید از همه ظرفیت‌های موجود در راستای شکوفایی توسعه صادرات استفاده کرد.

همتی با اشاره به پروژه پایانه صادراتی در آزاد راه قزوین-تهران تاکید کرد: تکمیل و بهره برداری این پروژه باید همراه با یک برنامه‌ریزی مشخص باشد تا در صورت امکان در چند فاز شاهد بهره‌برداری هرچه سریعتر آن باشیم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در مقوله اقتصاد مقاومتی، دولت در تلاش است تا گره‌های موجود را باز و شرایط را برای صادرکنندگان و تولید کنندگان تسهیل نماید.

وی در خاتمه با بیان اینکه صادرات یک رویکرد استراتژیک مهم است، افزود : باید از همه ظرفیت‌های استان در توسعه صادرات غیر نفتی استفاده شود و با هر دستگاه و ارگانی که در این زمینه مانع‌تراشی و سنگ اندازی نماید، برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی شاخص نیوز، تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1395، کدخبر: 119739، www.shakhesnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
واقعا برخورد کنید حتی با نورچشمی ها هم برخورد کنید تا شاهد کار خرابی نباشیم م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین