پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۱۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹
گویا دارند لطف می‌کنند که بعد از ۱۲ ساعت تاخیر، ۳۰ درصد قیمت بلیط پرواز‌های نجف را بر می‌گردانند. اگر قانون اجرا می‌شد، شایسته بود عین مبلغ بلیط از ایرلاین‌ها بعنوان جریمه گرفته شود. اگر چند نفر از مسافران دست به شکایت حقوقی و کیفری بزنند و جبران ضرر و زیان حداقل خواسته آن‌ها باشد، هیچ ایرلاین ایرانی جرات نمی‌کند به این شیوه فعالیت نماید.
شعار سال: حسن خوشخو معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت برای تمامی مسافران پرواز نجف تهران که بیش از ۱۲ ساعت تاخیر داشته است ۳۰ درصد از هزینه بلیت به همراه یک بلیت رایگان مشهد شرکت آتا ارائه خواهد کرد.

به گفته معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی درحال حاضر مسافران درنجف نیز با مشکل مواجه شدند و این مشکل برای مسافران پرواز مشهد ـ نجف نیز پیش آمده که قرار است یک هواپیما نیز به مشهد فرستاده شود که علت اصلی این تاخیر به دلیل پیاده نشدن تعدادی از مسافران پرواز ورودی از نجف بوده که به دلیل بی احترامی آن‌ها پیاده نشدند و از سوی دیگر نقص فنی، عدم مدیریت درست و همچنین وضعیت آب وهوا زمینه ساز تاخیر چند ساعته تعدادی از پرواز‌های شرکت هواپیمایی آتا شده است. طبق قانون هوایی در پرواز‌های که تاخیر آن‌ها بیش از ۴ساعت است باید شرکت هواپیمایی اقدام به لغو پرواز یا جایگزین کردن آن‌ها کند که به دلیل حساسیت پرواز‌های نجف امکان لغو این پرواز‌ها وجود ندارد.

امروز چند پرواز شرکت هواپیمایی آتا به مقصد نجف ازمیر و مشهد با تاخیر‌های بیش از ۱۲ ساعته مواجه شده بود که فرودگاه امام خمینی امروز اعلام کرد مسافران پرواز‌های ساعت ۶ و ۱۵ را در هتل‌های فرودگاه اسکان داده اند و بابت بی مسئولیتی شرکت هواپیمایی آتا با آن برخورد و مجوز چند پرواز این شرکت لغو خواهد شد.
 
چرا ۳۰ درصد مبلغ بلیت‌های پرواز دارای ۱۲ ساعت تاخیر بازگردانده می‌شود؟ شایسته است حداقل عین قیمت بلیت جریمه می شدند
 
 
تعداد بازدید : 5
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۰ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۸۲۱۰۲۳۵، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
همه جوره این شرکت های هواپیمایی مشکل دارن انگار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
واقعا چه کسی پاسخگوی سوالات این حاج خانم است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین