پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت اجرای قانون پیش فروش ساختمان فروش مال غیر در بحث واحد‌های پیش فروش عملا منتفی خواهد شد.

شعار سال: حسن بابایی گفت: تعداد زیادی از فروش مال غیر در بحث پیش فروش املاکی به دلیل این است که قانون پیش فروش ساختمان اجرایی نمی‌شود و عدم اجرای این قانون مربوط به شهرداری است، زیرا شناسنامه فنی ساختمان را صادر نمی‌کند.

وی افزود: در صورت اجرای قانون پیش فروش ساختمان و صدور شناسنامه فنی برای هر واحد و همچنین انجام نقل و انتقال در دفتر خانه‌ها عملا فروش مال غیر در بحث واحد‌های پیش فروش منتفی خواهد شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: پس از به سرانجام رسیدن طرح کاداستر در کشور نسبت به انتقال دانش فنی به سایر کشور‌ها اقدام می‌کنیم به طوری که با استقبال سوریه و حضور وزیر محلی و محیط زیست این کشور در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در آینده‌ای نزدیک تفاهم نامه جامع همکاری میان ایران و سوریه منعقد می‌شود تا تجربیات در اجرای کاداستر را نیز به سوریه منتقل کنیم.

بابایی بیان کرد: در بحث نشانه‌های جغرافیایی، علائم و طرح‌های تجارتی ثبت علامت تجاری فرش احسان انجام شده است و ثبت نشان زعفران خراسان و پسته کرمان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه مطرح کرد: ایران ظرفیت‌های بسیاری را در بحث برندسازی و نشانه‌های تجاری دارد بنابراین اگر بسیاری از محصولات به تجاری سازی ورود کنند و علائم، طرح‌های تجاری و نشانه‌های جغرافیایی را داشته باشند زمینه برای عرضه در بازار‌های جهانی به راحتی امکان پذیر می‌شود.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۲۱ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر: 8210703، www.yjc.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین