پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۲۷۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
سازمان تامین اجتماعی از شهروندان، کارگران، بازنشستگان و کارفرما‌های تحت پوشش درخواست کرده است که سوالات خود از مدیران سازمان شامل مدیران حوزه‌های بیمه‌ای، درمانی، برنامه‌ریزی و مالی و نیز خدمات الکترونیک و غیرحضوری تأمین‌اجتماعی با ارتباط تلفنی از طریق شماره ۱۴۲۰ جویا شوند. رسانه بعنوان نماینده افکار عمومی می‌پرسد که سازمان تامین اجتماعی بر اساس پولی که از قرارداد‌ها می‌گیرد، چه خدماتی را به کارکنان آن قرار داد‌ها می‌دهد (کارکنان بیمه شده کارفرما مدنظر نیست)؟ بابت پولی که از خدمات موردی ثبت شده در دفاتر قانونی کارفرما می‌گیرید (نقاشی، تعمیر کلید درب ورودی، تعمیر برق شرکت و ...) چه خدماتی را به طرف مقابل می‌دهید (تعمیرکار یا استادکار واحد صنفی ارایه دهنده خدمت)؟ چرا لیست‌های بیمه یک ماه درمیان برای کارفرما‌هایی که تاخیر در پرداخت دارند بسته است؟ وقتی کارفرمایی را ماده ۵۰ می‌کنید و حساب او را مسدود می‌سازید، می‌دانید که چه فاجعه‌ای را رقم می‌زنید؟ چرا در قالب اخذ اعتبار از طریق بانک رفاه کارگران، طلب خودتان را وصول نکرده و آن را تبدیل به وام کارفرما نمی‌کنید؟ خاصیت حضور و عدم حضورتان چیست؟ آیا حس نمی‌کنید که اگر اجبار قانونی برداشته شود، بخش زیادی از کارفرما‌ها و کارگران، کمترین اعتنایی به بیمه تامین اجتماعی نمی‌کنند؟ اگر واقعا پاسخی دارید، برای افکار عمومی شرح داده و روشنگری کنید.
شعار سال: بیمه‌شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی و همچنین سایر اقشار مردم می‌توانند در این هفته، سئوالات، پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های احتمالی خود در حوزه‌های بیمه‌ای، درمانی، برنامه‌ریزی و مالی و نیز خدمات الکترونیک و غیرحضوری تأمین‌اجتماعی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۴۲۰، به‌طور مستقیم با مدیران حوزه‌های مذکور مطرح کنند.

برنامه زمانبندی اعلام‌شده از سوی مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین‌اجتماعی، در مورد زمان حضور مدیران این سازمان در مرکز تماس ۱۴۲۰ به شرح زیر است:

۱- مدیران حوزه برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی: روز یکشنبه ۲۳ مرداد ماه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۰۰،

۲- مدیران حوزه فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات: روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۵:۰۰،

۳- مدیران حوزه درمان: روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰،

۴- مدیران حوزه بیمه‌ای: روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۱۰۵۲۳۱۶۲۳۳، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین