پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تمدید یک ماهه دوره فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: با موافقت مقام معظم رهبری و با هدف پایان بررسی برنامه هفتم در مجمع تشخیص، دوره اعضای مجمع یک ماه تمدید شده است.

شعار سال: حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تمدید یک ماهه دوره فعلی مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و  گفت: با موافقت مقام معظم رهبری و با هدف پایان بررسی برنامه هفتم در مجمع تشخیص، دوره اعضای مجمع یک ماه تمدید شده است.

وی گفت: بنابر، این، اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، یک ماه دیگر و بعد از پایان بررسی برنامه هفتم انتخاب و معرفی خواهند شد.

از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شش برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اجرا شده است که مدت‌زمان اجرای هر برنامه، ۵ سال می‌باشد؛ برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال ۱۴۰۰ شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.
بر همین اساس و با توجه به پایان فرصت بررسی برنامه هفتم در مجمع تشخیص مصلحت نظام، جلسات این مجمع به صورت روزانه برگزار شده است».
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از انصاف نیوز، تاریخ انتشار:۲۳ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:364094، www.ensafnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین