پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
دادستان تهران گفت: مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا احضار و از وی پیرامون تأخیر پرواز تهران – نجف توضیحاتی اخذ شد و گزارش آن جهت برخورد قانونی با این شرکت به سازمان هواپیمایی کشوری نیز منعکس شد.

شعار سال: دادستان تهران گفت: مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا احضار و از وی پیرامون تأخیر پرواز تهران – نجف توضیحاتی اخذ شد و گزارش آن جهت برخورد قانونی با این شرکت به سازمان هواپیمایی کشوری نیز منعکس شد.

علی صالحی بیان کرد: احضار مدیر عامل شرکت هواپیمایی آتا در راستای حفظ حقوق شهروندی، بوده و دلیل آن تعلل هشت ساعته پرواز نجف به تهران و شکایت مسافران بوده است.
احضار مدیرعامل هواپیمایی آتا به دادستانی تهران
دادستان تهران با بیان اینکه دستورات لازم جهت تسریع در رسیدگی این پرونده صادر شد، تصریح کرد: تسریع در رسیدگی به چنین پرونده‌هایی مهم است و تلاش می‌کنیم که ایفای حقوق مردم از سوی شرکت‌ها و موسسات در کمترین زمان ممکن انجام شود.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق نیوز، تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر: 1408794، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین