پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۶۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳
در نشست مشترک مدیرعامل بانک پاسارگاد با سید حامد عاملی استاندار، علی نیکزاد نایب رئیس و صدیف بدری نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد بیان داشت که بانک پاسارگاد آمادگی دارد بحث سرمایه گذاری در بخش‌هایی همچون توسعه گلخانه‌ها، صنایع تبدیلی و تکمیلی و مجتمع تولید زنجیره‌ای گوشت در سطح استان اردبیل را تا سقف، ۲۵هزار میلیارد ریال مورد بررسی قرار داده و برنامه ریزی کند.
شعار سال: سیدحامد عاملی در نشست با مدیرعامل بانک پاسارگاد اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان از جمله کشاورزی، صنعت، ایجاد زنجیره‌های تولید در حوزه‌های معدنی، صنایع تبدیلی کشاورزی، ام‌دی‌اف و اچ‌دی‌اف، استان اردبیل برای سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در این زمینه‌ها آمادگی دارد.

وی ادامه داد: استان اردبیل دارای منابع خدادادی در بخش‌های مختلف کشاورزی، گردشگری و معادن مصالح ساختمانی است، اما به‌دلیل کمبود زیرساخت‌های لازم، استفاده شایسته‌ای از این منابع به نفع مردم و ایجاد ثروت و رونق اقتصادی در استان نشده است.

اقدام قابل تحسین بانک پاسارگاد برای احداث مدارس دارالفنون در اردبیل

استاندار اردبیل افزود: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی زمینی، هوایی و ریلی از جمله ضرورت‌های هر نوع اقدام توسعه‌ای بوده که در این راستا هم‌اکنون اقداماتی در حال انجام است و در حوزه کشاورزی استان اردبیل نیز برای تغییر شیوه‌های کشاورزی از سنتی به مدرن و اصلاح نژاد‌ها متناسب با جغرافیای استان جهت ارتقای ارزش افزوده، برنامه‌ریزی شده است.
آمادگی استان اردبیل برای جذب سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد
عاملی تصریح کرد: اقدام بانک پاسارگاد برای احداث ۲ مدرسه دارالفنون در استان اردبیل با توجه به نیاز‌های آموزشی و سرانه فضای آموزشی استان، قابل تحسین بوده و از این سرمایه‌گذاری استقبال می‌شود.

سرمایه‌گذاری ۲۵هزار میلیارد ریالی بانک پاسارگاد در استان اردبیل

دکتر مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد نیز در این نشست گفت: بانک پاسارگاد زمینه‌های سرمایه گذاری در بخش‌هایی همچون توسعه گلخانه‌ها، صنایع تبدیلی و تکمیلی و مجتمع تولید زنجیره‌ای گوشت در سطح استان اردبیل را بررسی می‌کند و سقف سرمایه‌گذاری در استان اردبیل، ۲۵هزار میلیارد ریال خواهد بود.

وی افزود: بانک پاسارگاد در شهرستان اردبیل ۲ مدرسه ۱۸ کلاسه در مقطع متوسطه دخترانه و پسرانه به نام دارالفنون احداث خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در صورت تسریع مراحل اداری، در سال آینده یکی از مدارس افتتاح شود.

توجه ویژه به حوزه آموزش، موجب تحولات اساسی و مهم در جامعه می‌شود

مدیرعامل بانک پاسارگاد تصریح کرد: توجه ویژه و همگانی در حوزه آموزش و تربیت، منجر به تحولات اساسی و مهمی را در جامعه خواهد شد و در این زمینه بانک پاسارگاد علاوه بر ساخت مدرسه در اردبیل، در حوزه قبولی پایان سال و قبولی دانش‌آموزان در کنکور، پایش‌های لازم را انجام خواهد داد.

قاسمی اظهار کرد: بانک پاسارگاد با رویکرد سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، با به‌کارگیری یک تیم متخصص و مجرب و آشنا با علم روز دنیا، وضعیت کشاورزی استان‌ها را مطالعه و بررسی می‌کند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:14010528000443، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین