پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۶۶۳
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرونده زیتون گفت که در اسناد این پرونده ، نام آقای لاریجانی را ندیدم. معلوم نیست که آقای امیرابادی فراهانی چه چیزی را دیده و چه چیزی شنیده و جای سوال دارد که چرا این حجم سطحی صحبت می کند.
شعار سال: احمد امیرآبادی فراهانی درباره ماجرای پرونده زیتون و طرح نام نماینده سابق قم در این پرونده اظهار کرد: من چند هفته پیش در ملاقات مردمی اسناد مربوط به پرونده زیتون را دیدم که علیه یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار که به این موضوع پرداخته بود، شکایتی شده و بر اساس آن این روزنامه محکوم شد ( شعار سال: محکوم شدن روزنامه خلاف واقع است). موسسه‌ای طبق قانون مجموعه زیتون را خریده که تعدادی از اعضای موسسه در آن‌جا سهم دارند. پس این‌که گفته شده نماینده سابق قم در این پرونده نقش دارد، درست نیست.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیح داد: آقای ط. موسس موسسه خریدار پیشم آمد و اسناد زیتون را ارائه کرد. من در این اسناد نام آقای لاریجانی را ندیدم؛ درست است که آقای لاریجانی رقیب ما در قم بوده، اما انصاف و دینداری و آزادگی را هم باید رعایت کنیم و حقیقت را بگوییم.

وی در پایان گفت: درباره پرونده زیتون سند تک‌برگ شش دانگ به نام موسسه خریدار است. اسناد و فاکتور‌هایی به نام این روزنامه کثیرالانتشار جمع کرده بودند که اصل و جعلی آن را دیدم؛ برهمین اساس از این روزنامه شکایت و محکوم شد البته که مسوولان این روزنامه می‌گوید اطلاعی از این موضوع ندارند.
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه همشهری، تاریخ انتشار:۳۱ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۶۹۹۷۸۲، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین