پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
با تصویب هیأت وزیران محمد حسن ذیبخش رئیس هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان برنامه بودجه به عنوان یکی از اعضای هیات عالی نظارت بر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت انتخاب شد.

شعار سال: با تصویب هیأت وزیران محمد حسن ذیبخش رئیس هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری سازمان برنامه بودجه به عنوان یکی از اعضای هیات عالی نظارت بر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت انتخاب شد.

به گزارش سازمان برنامه و بودجه، با تصویب هیأت وزیران و به موجب ماده (۲۲) قانون رسیدگی به تخلفات اداری و ماده (۳۷) اصلاحی آیین نامه اجرایی این قانون، آقای محمد حسن ذیبخش به عنوان عضو هیأت عالی نظارت بر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت انتخاب شد.
بر همین اساس و برابر ماده ۲۲ قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت، مرجعی وجود دارد به نام هیأت عالی نظارت بر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت این هیأت مطابق قانون یاد شده وظیفه نظارت به حسن اجرای این قانون را در دستگاه‌های دولتی مشمول این قانون و همینطور وظیفه ایجاد هماهنگی در انجام وظایف هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری را دارد.
گفتنی است محمد حسن ذیبخش اخیرا با حکم بابک افقهی دبیر هیأت مرکزی گزینش سازمان برنامه و بودجه به عنوان مدیر هسته مرکزی گزینش این سازمان نیز منصوب شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،تاریخ انتشار:۳۱ مرداد 1401،کدخبر:394038،dolat.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین