پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۶۹۱
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
بیمه سرمد در راستای گسترش خدمات بیمه‌ای به مشتریان، طرح بیمه‌ای پوشش مسئولیت مدنی مدیران هتل‌ها ارائه کرده است. بیمه مسئولیت مدنی مدیران هتل‌ها در قبال مهمانان، یکی از انواع بیمه‌های مسئولیت است که در آن خسارت‌های جانی مهمانان هتل‌ها را در مدت اقامت در هتل تحت پوشش قرار داده و شامل جبران هزینه پزشکی میهمانان حادثه دیده، غرامت فوت و نقص عضو گردشگران و شهروندان مقیم هتل و خسارت‌های ناشی از مخاطرات احتمالی در استخر، سونا و آسانسور هتل‌ها بعنوان پوشش‌های اضافی این بیمه‌نامه می‌شود. طرحی که مسلما اثرات معناداری بر کاهش نارضایتی‌های احتمالی گردشگران و اطمینان بخشی به وجود نظام بیمه‌ای حمایت کننده برای مسافران خواهد داشت.

شعار سال: یکی از ریسک‌های تلخ کننده خاطرات سفر و گردشگری، وقوع حوادث احتمالی در هتل‌ها و محل‌های اقامت گردشگران است. رویدادی که بنوعی احساس بی پناهی را در مسافران و افراد مقیم هتل‌ها ایجاد کرده و نوعی دلزدگی از سفر را سبب شده و از طرف دیگر، مدیران هتل را دچار نگرانی‌های حاد به دلیل پیامد‌های وقوع حادثه و از دست دادن مشتریان خود می‌کند. ممکن است تصور شود که احتمال وقوع این نوع حوادث در هتل‌ها پائین بوده و نیازی به تعریف خدمات حمایتی خاص وجود ندارد. اما این برداشت، در درون خود، از نوعی نادیده انگاری مخاطرات در رنج خواهد بود.

افراد بهره بردار از خدمات هتلینگ از شهر و دیدار خود دور بوده و حکم میهمان در مکانی غریب را دارند. افزایش حمایت‌های همه جانبه از این گروه، نه تنها نوعی وظیفه انسانی و حرفه‌ای است، بلکه شرایط را برای خاطره سازی و کاهش نارضایتی‌ها و عدم مطلوبیت‌ها بشدت فراهم نموده و مهیا کردن همین اقدام علی الظاهر کوچک، تحولاتی شگرف در منظومه گردشگری را سبب می‌شود.

از طرف دیگر، مدیران هتل‌ها از دو منظر مراقبت دائمی برای کاهش احتمال وقوع حوادث و نگرانی‌ها برای از دست دادن مشتریان بدلیل کیفیت خدمات یا حاشیه‌های ایجاد شده برای مسافران در طول دوره اقامت، تحت فشار روانی زیاد قرار دارند. ورود بیمه به این حوزه، بخش زیادی از بار روانی مدیران اقامتگاه‌های گردشگری را کاهش داده و حتی در صورت وقوع حوادث احتمالی، با اعتماد به نفس بالا ارایه طریق نموده و حل مشکل می‌کنند.

بیمه سرمد، شرکتی پیشروی بیمه‌ای بوده که با درک این حلقه مفقوده، اقدام به تعریف بسته بیمه‌ای پوشش مسئولیت مدنی مدیران هتل‌ها کرده است. بیمه مسئولیت مدنی مدیران هتل‌ها در قبال مهمانان، یکی از انواع بیمه‌های مسئولیت محسوب شده که در آن خسارت‌های جانی مهمانان هتل‌ها را در مدت اقامت در هتل تحت پوشش قرار داده و چنانچه بیمه‌گذار توسط مراجع قضایی مسئول جبران خسارت وارده به مهمانان شود، بیمه سرمد، این خسارت‌ها را جبران خواهد کرد. پوشش‌های این بیمه‌نامه، شامل جبران هزینه پزشکی افراد حادثه دیده، غرامت فوت و نقص عضو است و خسارت‌های ناشی از خطر استخر، سونا و آسانسور نیز در پوشش‌های اضافی این بیمه‌نامه ارائه می‌شود. مزیت دیگر این طرح، قابلیت ارایه کوتاه مدت این بیمه‌نامه برای بیمه‌گذاران جهت مناسبت‌ها، ایام و حتی مراسم خاص است.
تحول آفرینی در منظومه گردشگری و گسترش چتر خدمات بیمه‌ای سرمد برای هتل‌ها
برای تهیه این بیمه‌نامه، بیمه‌گذاران (مدیران هتل‌ها و اقامتگاه‌ها) می‌توانند به هر یک از شعب استانی و نمایندگان بیمه سرمد در سراسر کشور مراجعه نمایند. آدرس و تلفن شعب و نمایندگان بیمه سرمد در وب اپلیکیشن سرمد به آدرس webapp.sarmadins.ir و در بخش مراکز صدور، در دسترس بیمه‌گذاران است.

لازم به توضیح است که بیمه سرمد، یکی از شرکت‌های فعال در صنعت بیمه کشور بوده که با پشتوانه بانک صادرات ایران، کارنامه موفقی در این صنعت دارد. این شرکت با تایید بیمه مرکزی در هشت سال فعالیت خود، سطح یک توانگری مالی در صنعت بیمه را کسب کرده و با یک شبکه فروش قدرتمند، خدمات بیمه‌ای را به مجموعه‌های بزرگ کشور مانند سازمان تامین اجتماعی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان فنی و حرفه‌ای و... ارائه می‌کند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از سایت بیمه سرمد

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین