پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۸۷۲
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، اعلام کرد: فائزه هاشمی، نماینده سابق مجلس و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، بر اساس اظهارنظر نهاد‌های امنیتی از فعالیت حزبی منع و محروم شده است. شریعتی نیاسر به جزئیات محرومیت فائزه هاشمی از فعالیت حزبی اشاره نکرد، اما گفت او اقداماتی علیه مصالح کشور و تبلیغات علیه نظام داشته است.
شعار سال: مالک شریعتی نیاسر، عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، اعلام کرد که فائزه هاشمی، نماینده سابق مجلس و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، بر اساس اظهارنظر نهاد‌های امنیتی از فعالیت حزبی منع و محروم شده است.

خبر ممنوعیت فعالیت حزبی فائزه هاشمی را اولین بار خبرگزاری فارس، در روز شنبه ۵ شهریور، از قول مالک شریعتی نیاسر، عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، منتشر کرد.

شریعتی نیاسر به جزئیات محرومیت فائزه هاشمی از فعالیت حزبی اشاره نکرد، اما گفت او اقداماتی علیه مصالح کشور و تبلیغات علیه نظام داشته است و به‌دلیل محکومیت‌هایی که داشته و بنا بر اظهارنظر نهاد‌های امنیتی، اجازه فعالیت حزبی ندارد و این محرومیت به او هم اعلام شده است.

حسین مرعشی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، در واکنش به این خبر گفت: در این رابطه چیزی به حزب کارگزاران سازندگی ابلاغ نشده است و فائزه هاشمی در جلسات حزب حضور فعال دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه شرق، تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۵۴۴۰۶، www.sharghdaily.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین