پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۲۹۵۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، تاج در حال خواندن دعای "فرجا عاجلا قریبا" از روی گوشی خود بود. جناب تاج، اولا پیروزیت با تمامی حاشیه‌هایی که هم خودت می‌دانی و هم ما و پشت پرده‌های آن، بر شما مبارک باشد. ثانیا نباید می‌آمدی، خیلی‌ها از تو و گذشته تو و سبک کاری تو متنفرند. نه توهین است و نه تشویش و نه هتک حرمت، فقط و فقط از تو و سبک کاریت متنفرند. نه امیدی به تو دارند و نه دلبسته عملکردت هستند. گاهی باید به تاریخ هم باج داد. مسلما هم تو می‌دانی، هم ما و خیلی‌های دیگر می‌دانند و هم خدای ما. حضور تو هشداری بود برای ما جهت مراقبت و حساسیت بیشتر بر عملکرد نظامات نظارتی و بازرسی.

شعار سال: مهدی تاج که روز گذشته و در مجمع انتخاباتی به عنوان رییس جدید فدراسیون انتخاب شد در تلفن همراه خودش در حال خواندن یک دعای معروف "فرجا عاجلا قریبا" بود. 

آقای تاج، خیلی‌ها از تو متنفرند، نباید می‌آمدی!
إِلَهِی عَظُمَ الْبَلاَءُ وَ بَرِحَ الْخَفَاءُ وَ انْکَشَفَ الْغِطَاءُ
وَ انْقَطَعَ الرَّجَاءُ وَ ضَاقَتِ الأْرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمَاءُ
خدایا گرفتاری بزرگ شد و پوشیده بر ملا گشت و
پرده کنار رفت و امید بریده گشت و زمین تنگ شد و خیرات آسمان دریغ شد

وَ أَنْتَ الْمُسْتَعَانُ وَ إلَیْکَ الْمُشْتَکَی وَ
عَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّهِ وَ الرَّخَاءِ
و پشتیبان تویی و شکایت تنها به جانب تو است
در سختی و آسانی تنها بر تو اعتماد است

اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ أُولِی الأْمْرِ الَّذِینَ
فَرَضْتَ عَلَیْنَا طَاعَتَهُمْ وَ عَرَّفْتَنَا بِذَلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ
خدایا بر محمّد و خاندان محمّد درود فرست
آن صاحبان فرمانی که اطاعتشان را بر ما فرض نمودی و
به این سبب مقامشان را به ما شناساندی

فَفَرِّجْ عَنَّا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عَاجِلاً قَرِیباً کَلَمْحِ الْبَصَرِ أَوْ هُوَ أَقْرَبُ
پس به حق ایشان به ما گشایش ده گشایشی
زود و نزدیک همچون چشم بر هم نهادن یا زودتر

انتقادات تند زن سالخورده، تاج را فراری داد

مهدی تاج هنگام خروج از سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما با فریاد‌های زن سالخورده‌ای روبرو شد که به شدت او را مورد انتقاد قرار داد و بابت قرارداد‌های دوران حضورش در فولاد مبارکه، مدارکی را نشان می‌داد. آقای رئیس فدراسیون فوتبال با دیدن این صحنه به مسئولان سالن تاکید کرد از تصویربرداری اهالی رسانه جلوگیری کنند. با این حال فریاد‌های این زن همچنان ادامه داشت. مهدی تاج بعد از این اتفاق بدون این که با اطرافیان خداحافظی کند محل را ترک کرد!
 
کنایه میثاقی به انتخاب مهدی تاج + عکس

مجری برنامه فوتبال برتر به پیروزی مهدی تاج واکنش نشان داد. محمدحسین میثاقی که شب گذشته پس از لغو انتخابات فدراسیون فوتبال شدیدا از مهدی تاج انتقاد کرده بود، با انتشار صحبت‌های مجتبی جباری به بازگشت تاج واکنش نشان داد. همچنین بیان داشت که،مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد تا مشکلات فدراسیون مهدی تاج را حل کند ؟! 

جباری یک ماه پیش در فوتبال برتر خبر از بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال داده بود که در نهایت هم این اتفاق رخ داد.
 
آقای تاج، خیلی‌ها از تو متنفرند، نباید می‌آمدی!
 
تعداد بازدید : 6
 

علی کریمی به پیروز مهدی تاج در انتخابات فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

علی کریمی که در دوره قبلی انتخابات فدراسیون فوتبال نامزد شده بود، با انتشار یک استوری به پیروزی تاج در انتخابات واکنش نشان داد. کریمی که در سال‌های اخیر از منتقدان تاج بوده، در خصوص بازگشت تاج نوشت: وای بر فوتبال، گر تو آن گمگشته‌اش باشی!
 
آقای تاج، خیلی‌ها از تو متنفرند، نباید می‌آمدی!
 
هاشمی طبا: تاج به کجا وصل است که با این همه تخلف تایید صلاحیت و رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود؟
 
سیدمصطفی هاشمی طبا، رییس سازمان تربیت بدنی در دولت اصلاحات معتقد است که این انتخاب تاسف بار است ، ایشان نباید حتی تایید صلاحیت می شد اما حالا ریاست فدراسیون هم به وی رسید. نمی دانم کار این مملکت به کجا رسیده که فردی که برخلاف همه قوانین و معیارها مربی خارجی به کشور آورده و ضرر زیادی را به ملت تحمیل کرده، دوباره در صدر مدیریت قرار می‌گیرد. بر اساس قانون، قراردادهای ما باید در ایران، مطابق قوانین ایران منعقد شود ایشان رفته بلژیک و قراردادی را که معلوم نیست بر چه اساسی و با این ارقام غیر متعارف و نجومی ، امضا کرده و مدعی است هیچ نکته حقوقی در آن نیست. اگر نکته حقوقی در آن پرونده نبود که ما را محکوم نمی کردند، این قرارداد در دسترس مردم نبود که ببینند چه محتوایی داشته، تمام این تخلفات را انجام دادند و وقتی از جیب بیت المال جریمه شدند گفتند « هر کسی شکایت دارد برود شکایت کند». در مورد پیشینه ایشان ، بحث سوءمدیریت ، مثل روز روشن است.

هاشمی طبا با انتقاد از سپردن ریاست فدراسیون فوتبال به تاج گفت: برخلاف این که این که آقای رییسی می گوید: مسببان وضع موجود و بانیان وضع کنونی نباید بر سر کارها بیایند در عرصه فوتبال این اتفاق افتاد.مسبب ضرر ۵ میلیون دلاری و خسارتی که بی جهت به کشور ما تحمیل شد، بر سر کار آمده، انتخاب های او ما را به باخت و حذف رسانده و حالا گردن کلفتی هم می‌کند . هاشمی طبا با انتقاد از بی توجهی به هشدارهای نهادهای نظارتی مثل مجلس درباره تایید صلاحیت تاج گفت: تصور می کنم آقای تاج روابط خاصی با برخی افراد دارد که جرات کرد کاندیداها شود و متاسفانه افراد رسیدگی کننده ایشان را تایید صلاحیت نیز کردند و بدتر از همه و صدافسوس که ریاست نیز به ایشان رسید.

وی تاکید کرد: چرا وزارت ورزش و آقای سجادی ساکت نشسته و هیچ اقدامی نمی کند، امروز اگر جلوی این وضع گرفته نشود ،از فردا هر کسی که مسبب وضع خراب است ، به خودش اجازه می دهد به عرصه کار بازگردد و از همه هم طلبکار باشد . معاون رییس جمهور در دولت اصلاحات همچنین خاطر نشان کرد: این انتخاب مایه تاسف است، مسئولیت کسانی که به هر دلیلی به تاج رای دادند بر گردن شان باقی می ماند.
 
راستینه: پرونده مهدی تاج در کمیسیون اصل نود مفتوح است، وزیر ورزش باید پاسخگوی نمایندگان مجلس باشد
راستینه رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس می گوید که وزارت ورزش مسئولیت نظارتی در قبال فدراسیون‌ها دارد. یکی از دلایل کارت زرد مجلس به وزیر ورزش، کوتاهی در زمینه نظارت بود. وزیر ورزش مصاحبه می کند که ما نمی‌توانیم بگوییم چه کسی در انتخابات شرکت کند یا نکند؛ درست است شما اصلا نباید این حرف را بزنید شما مسئولیت این کار را ندارید اما مسئولیت دارید در خصوص افرادی که واجد صلاحیت نیستند بر اساس قانون، وظیفه نظارتی خود را انجام دهید.

حالا که وزارت ورزش مسئولیت نظارتی خود را انجام نمی‌دهد ما در مجلس وظیفه داریم که به مسئولیت خودمان عمل کنیم. وزیر ورزش باید به کمیسیون بیاد و پاسخگوی نمایندگان مجلس باشد. یک فردی پرونده کاملا مشخصی دارد و دادستانی نامه زده و اتهامات مشخص است و پرونده مفتوحی در کمیسیون اصل نود دارد؛ آن وقت دستگاه نظارتی به وظیفه نظارتی خود عمل نمی‌کند و وارد انتخابات شده و مجمع به او رای می‌دهد.
 
افشاگری یاشار سلطانی از تاج 
یاشار سلطانی در یک مصاحبه ، افشاگری های عجیبی؟! از شیوه پیشرفت و گذشته مهدی تاج بیان می کند.
تعداد بازدید : 8
 
 
افشاگری حبیب الله حبیبی عضو کمیته بدوی از تحرکات و ارتباطات پشت پرده یک کاندیدا برای انتخابات
حبیبی می گوید که وقتی یک کاندیدای خاص رای می‌آورد که مردم مخالفش هستند و ۶ میلیون توییت در فضای مجازی علیه او می‌زنند به خاطر ارتباطات ناسالم آقایان است. تمام نهادهای مربوطه نظر خودشان را داده بودند ولی باید توجه داشت تصمیم نهایی در چنین کمیته بدوی‌ گرفته می‌شود!مردم بدانند مشکل فوتبال ما روابط ناهمگونی است که آن نامزد ایجاد کرده؛ باید به دنبال قطع این روابط ناسالم باشیم تا فوتبال درست شود.
تعداد بازدید : 8
 
: شعار برعلیه تاج در نماز جمعه
گروهی از نمازگزاران در نماز جمعه این هفته در مصلی تهران، در اقدامی کم سابقه، با دادن شعارهایی نسبت به انتخاب مهدی تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال اعتراض کردند و خواستار دخالت قوه قضائیه در این موضوع شدند. شعارهای افراد تاکید بر غارت گری بیت المال ، بی لیاقتی مدیریتی و مواردی همانند داشت .
 
تعداد بازدید : 2
 
رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس
مهدی تاج در انظار عمومی به عنوان یکی از مدیرانی شناخته می‌شود که یک قرارداد نامناسبی را به کشور تحمیل کرده است. از فساد ایشان که در برخی رسانه‌ها گفته می‌شود خبری ندارم، اما وقتی که نگاه‌ها به یک نفر منفی است، به نظر می‌رسد تا زمانی که این اتهامات رفع شود، خود او نباید پا به عرصه بگذارد. زمانی که پرونده قضایی او باز است و این برای مردم که فرق بین فدراسیون و دولت را نمی‌دانند، حرف و حدیث‌های بسیاری پیش می‌آورد؛ می‌گویند دولت جمهوری اسلامی از یک فاسد حمایت کرده و این امر بازخورد خوبی ندارد. به نظرم وقتی کسی با این خصوصیت بین مردم شناخته می‌شود قبل ورودش باید اتهاماتش برطرف شده و مردم را قانع کرده باشد که من آن چیزی که پشت سرم گفته می‌شود نیستم؛ امروز این حضور و اتفاق قشنگ نیست.
 
نظرسنجی ها چه می گویند
۹۶درصد مردم معتقدند انتخابات فدراسیون سالم نبوده!کسانی که معتقدند این انتخابات سالم بوده، بیایند و شفاف کنند و به افکار عمومی پاسخ بدهد.این هم از نظرات جمعی جناب تاج .
تعداد بازدید : 2
 
 اما گویا بعضی ها تاج را دوست دارند ؟ 
گویا علی فلاحتی (برخی از منابع مجید فلاحتی) اولین دوستدار علنی تاج در انتخابات است. گاف رئیس کمیته بدوی حین برگزاری انتخابات فدراسیون روی آنتن زنده را می توان ادله اثباتی این کار در نظر گرفت. براتون جبران می‌کنم، قربون سیبیلات برم من!
تعداد بازدید : 7
 
این کلیپ در سطحی وسیع پخش شده و در برنامه ورزشی با حضور خداداد عزیزی ، باعث خنده وی گردیده است. فلاحتی تهدید کرده که برعلیه پخش کنندگان کلیپشکایت می کند. شنیده ها روایت دارند که فلاحتی حقوق دادن است. اگر این روات ها درست باشد، باید از آقای فلاحتی پرسید که شکایت فرضی شما بر اساس کدام جرم می خواهد صورت پذیرد ؟
 
اولین واکنش سچادی وزیر ورزش به ریاست تاج باعث تعجب گردید. همین که فدراسیون فوتبال از بلاتکلیفی درآمده، باید به فال نیک بگیریم!
بعد از انتخاب غیرمنتظره مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال آن‌هم با آن همه حواشی‌ که بر هیچکس پوشیده نبود، حالا وزیر ورزش در اولین واکنشش به این اقدام می‌گوید: چون جام جهانی در پیش‌داریم همین که فدراسیون از حالت بلاتکلیفی درآمده باید به فال نیک بگیریم و به رای مجمع احترام بگذاریم!

آقای وزیر احتمالا شما همانی نبودید که تا دیروز پرونده ویلموتس را سونامی ورزش ایران می‌دانستید؟ کاش به ما هم بگویید چطور ریاست عامل سونامی را به فال نیک بگیریم. متاسفیم برایت سجادی .
تعداد بازدید : 14
 
وزیر باید در وزن وزارت باشد آقای سجادی، برای تمام محافظه کاری هایت متاسفیم
 
بعضی ها چه دیر، تواب شدند :
حسن روشن، پیشکسوت و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال که از حامیان انتخاب تاج بود، در برنامه زنده صداسیما اعتراف می‌کند که بخاطر حمایت از تاج و نبی، اشتباه کردم. جریانی که که شاید بی شباهت به جریان توابین بعد از شهادت امام حسین (ع) نباشد.
تعداد بازدید : 6
 
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
برچسب ها: مهدی تاج ، انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال ، لهجه فوتبال اصفهانی شد ، ریاست فدراسیون فوتبال برای تاج ، تائید صلاحیت مهدی تاج ، دعا خواندنی مهدی تاج در مراسم انتخابات فدراسیون ، دعای مهدی تاج برای رئیس شدن ، دعا کردن مهدی تاج برای رئیس شدن ، گشایش برای مهدی تاج چه معنی می دهد ، پدرخوانده آمد ، پدرخوانده با ریاست آمد ، تاج با دعای فرج آمد ، دعاهای مهدی تاج ، واکنش میثاقی به انتخاب تاج برای ریاست فدراسیون ، واکنش علی کریمی به انتخاب تاج ، وای بر فوتبال ، بازی تاج بر تخت فدراسیون ، بازی تاج در تخت فدراسیون ، گاهی باید به تاریخ باج داد ، دعای فرجا عاجلا قریبا ، انتقاد علی کریمی از تاج ، تاج بر تخت و موج استعفاها ، حمایت سجادی از تاج ، آقای وزیر با پرونده سونامی ورزش حامی تاج شد ، پیش بینی مجتبی جباری از انتخاب تاج ، افشاگری یاشار سلطانی از تاج ، نقد هاشمی طبا از آمدن تاج ، انتقاد راستینه مجلس از انتخاب تاج ، نقد قاضی زاده هاشمی از حضور تاج ، افشاگری های حبیب الله حبیبی از انتخابات فدراسیون فوتبال ، حبیب الله حبیبی کمیته بدوی ، گاف علی فلاحتی در انتخاب ، شعار برعلیه تاج در نماز جمعه ، انتقاد رشیدی کوچی از حضور تاج ، مجید فلاحتی رئیس کمیته بدوی ، برنامه تاج در برابر این حجم تنفر ، چی میگه این سجادی ، اعتراف حسن روشن به اشتباهش برای حمایت از تاج
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
0
0
خیلی گزارش حرفه ای بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
0
0
این به کجا وصله؟ حبیبی چی می گه ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
خیلی باحاله . یعنی اینقدر مخالف و اینقدر قلدری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
چی می گه سجادی ؟ واقعا این وزیره ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
0
0
توابین رو خوب اومدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین