پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۲۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
معین مهدانیان سخنگوی شورای اسلامی شهر اردستان گفت: مصطفی ایراندوست، شهردار اردستان روز چهارشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر اردستان با ۴ رای از مجموع ۵ رای اعضای شورا استیضاح شد.

شعار سال: معین مهدانیان سخنگوی شورای اسلامی شهر اردستان اظهار کرد: سی ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردستان شامگاه چهارشنبه، ۱۶ شهریور با موضوع استیضاح شهردار اردستان برگزار شد.

وی با اشاره به طرح سوال‌های اعضای شورای شهر از شهردار در حوزه‌های مختلف شهرداری، افزود: پاسخ‌های شهردار اردستان در سه جلسه تک به تک مورد ارزیابی قرار گرفت و بعد از طی روال قانونی اعضای شورای اسلامی شهر اردستان با ۴ رأی موافق و یک رأی مخالف با استیضاح مصطفی ایراندوست شهردار کنونی اردستان موافقت شد.

سخگوی شورای شهر اردستان با بیان اینکه شورای شهر به این نتیجه رسیده بود که وضعیت شهرداری اردستان به گونه‌ای است که شرایط برای همکاری مهیا نیست ادامه داد: متاسفانه در سطح جامعه و فضای مجازی بازخورد‌های خوبی از عملکرد شهرداری نمی‌گرفتیم و نیازمند این بود که یک تغییر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: شهرداری اردستان نیاز به یک تفکر جدید و نو دارد که بتواند عقب ماندگی‌های گذشته را جبران کند. از فردا شهردار جدید در شهرداری اردستان حضور خواهند داشت و ایشان در همه امور مدیریت شهری اختیار کامل خواهند داشت. همچنین تمام پرسنل شهرداری موظف هستند طبق نظرات و دستورات شهردار جدید فعالیت داشته باشند.

۸۰ درصد مردم اردستان با استیضاح شهردار موافق بودند

رئیس شورای شهر اردستان در این جلسه گفت: حدود ۸۰ درصد از مردم شهر اردستان با استیضاح شهردار موافق بودند که شورای ششم اردستان تصمیم گرفت تا شهر را فدای شخص نکند و شهردار را پس از ۱۰ ماه فعالیت استیضاح کرد.

منصور عالیشان خاطرنشان کرد: هر پنج عضو شورای شهر اردستان به نتیجه رسیده بودند که شهردار اردستان توانایی لازم برای اداره مسئولیت شهرداری را ندارد. حتی خود ایشان نیز به این نتیجه رسیده بود، ولی اصرار اعضای شورای شهر ایشان را راضی به استعفا نکرد و استیضاح توسط شورای شهر انجام شد.

وی افزود: اعضای شورای شهر معتقد هستند انتقاد باید از مدیریت شهری و شورای شهر وجود داشته باشد، ولی پیشرفت‌ها و خدماتی که توسط شهرداری انجام می‌شود نیز دیده شود.

در پایان جلسه شورای شهر اردستان غلامرضا بابائیان به‌عنوان سرپرست شهرداری اردستان انتخاب شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۶/۱۷ ، کدخبر: 666490،www.eghtesadonline.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین