پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۳۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶
مدیر عامل بانک ملی ایران در صفحه شخصی خود از تفاهم اولیه این بانک با پالایشگاه اصفهان برای تامین مالی ۳ میلیارد دلاری پروژه های جدید این پالایشگاه خبر داد.لازم به توضیح است که بانک ملی خیز های بلندی برای توسعه صنایع برداشته است.مدیرعامل بانک ملی ایران در جریان سفر به استان اصفهان با بیان این که بانک در خدمت توسعه صنایع استان اصفهان است، گفت، این استان جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و از این رو ما همه توان خود را به منظور افزایش سطح بهره‌مندی استان از خدمات گسترده مالی بانک به کار خواهیم بست.

شعار سال : محمدرضا فرزین در نشست با اعضای اتاق بازرگانی اصفهان به تشریح خدمات و توانمندی‌های بانک ملی ایران پرداخت و اظهار کرد که بانک به بهبود و تقویت تولید و ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی در کشور نگاهی راهبردی و حمایتی دارد و برای موفقیت کسب و کار‌ها و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ در کشور بی شک آن‌ها را حمایت و همراهی خواهد کرد. در خصوص استان اصفهان هم افزود که این استان ، جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و از این رو ما همه توان خود را به منظور افزایش سطح بهره‌مندی استان از خدمات گسترده مالی بانک به کار خواهیم بست. فرزین در این نشست به ارائه خدمات بانک ملی ایران در حوزه ارزی اشاره کرد و گفت، بانک ملی ایران می‌تواند در کنار صنایع استان با وجود منابع و شبکه قوی ارزی، کمک‌ها و خدمات چشمگیر و قابل توجهی در جهت توسعه بنگاه‌های اقتصادی و واحد‌های تولیدی و صنعتی ارائه دهد.

 محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک ملی در توئیتی اعلام کرد که در جریان سفری به اصفهان ضمن بازدید از کارخانه های سپاهان باطری، فرش سلیمان و پالایشگاه اصفهان به عنوان مشتریان بانک ملی ، با مدیران این کارخانه ها گفت و گو شده است. پالایشگاه اصفهان بیش از ۳ میلیارد دلار پروژه جدید دارد که در این سفر تفاهم اولیه در خصوص تامین مالی این پروژه ها صورت گرفت.

تفاهم بانک ملی با پالایشگاه اصفهان برای تامین مالی سه میلیارد دلاری

تفاهم نامه همکاری که به امضای محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران و محسن قدیری مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان و با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل و دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران و جمعی از مدیران پالایشگاه اصفهان رسید، ضمن افزایش سطح همکاری‌های متقابل و ارائه خدمات بانکی، زمینه توسعه و افزایش تولید پالایشگاه نفت اصفهان را امکان پذیر کرد.

تفاهم بانک ملی با پالایشگاه اصفهان برای تامین مالی سه میلیارد دلاری

در ادامه این سفر با حضور در کارخانه ریس بافت از زمینی به وسعت ۷۵ هزار متر در چهارباغ اصفهان که متعلق به بانک ملی بود و در حال حاضر متروکه است بازدید و پیشنهاد شد طی طرحی، این زمین به شهرک نوآوری و فناوری تبدیل شود.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از روابط عمومی بانک ملی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
0
0
وود خوبی کرده بانک ملی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین