پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بشکلی بی خیال در حال مصاحبه در خصوص ماجرای تعجب سه مسیحی آمریکایی از پیاده‌روی اربعین است. دو لایه محافظتی اطراف او نیز نسبتا قابل تشخیص می‌باشد. اما دوستان امنیت مسلما می‌دانند که رشته تحصیلی دکتر طهرانچی چیست. آیا وقایع مکه و شهید رکن آبادی را فراموش کرده ایم؟ آیا طهرانچی ماجرای ترور ناموفق دکتر عباسی را فراموش کرده است؟ هرچقدر هم که امنیت و اشرافیت امنیتی و نظامی برقرار باشد، آشفتگی شرایط عراق و جریان صدر، قابل انکار نیست. ضمنا جناب طهرانچی، هیچ نیازی به مصاحبه اخیر شما نبوده و نیست. می‌توانی آهسته بروید و آهسته هم بازگردید. چرا اینقدر تمایل به حاشیه سازی و دیده شدن در بعضی از ما وجود دارد؟

شعار سال: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیاده‌روی اربعین، ماجرایی جالب از تعجب سه مسیحی آمریکایی از پیاده‌روی اربعین را تعریف کرد.

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا در پیاده‌روی اربعین، ضمن تعریف کردن ماجرایی جالب از تعجب سه مسیحی آمریکایی از پیاده‌روی اربعین گفت: رئیس مهمانسرای نجف برای من تعریف می‌کرد که ۳ آمریکایی مسیحی که با منطقه آشنایی داشتند از ما پرسیدند که قضیه راهپیمایی چیست؟ کشور عراق که برای پذیرایی این همه زائر ثروت چندانی ندارد.

وی ادامه داد: ۴ میلیون آواره به اروپا می‌روند و مدیریت آنجا بهم میریزد، ولی حضور ۲۰ میلیون انسان در عراق اصلا قابل تصور نیست که چگونه مدیریت می‌شود.

طهرانچی تصریح کرد: این سفر مشکل است و همه افراد آمادگی این دشواری را دارند. امیدواریم این مراسم مذهبی هرساله شکوهمندانه‌تر برگزار شود.

تعداد بازدید : 4
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۲۲ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۳۷۶۷۹۸، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
0
0
چقدر ژست لاتی به خودش گرفته در حرف زدن و راه رفتن. تیپش اینه یا ادعاش می شه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین