پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رئیس جمهور استعفای خود را از معرفی به مجلس و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.

شعار سال: محمدهادی زاهدی وفا در نامه‌ای به رئیس جمهور استعفای خود را از معرفی به مجلس و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.

زاهدی وفا در این نامه نوشته است، با توجه به اتمام زمان سه ماهه سرپرستی اینجانب و به دلیل پرهیز از هر گونه حواشی برای دولت محترم استعفای خودم را اعلام می‌دارم.

شنیده‌ها حاکی است برخی منابع مطلع و آگاه از عودت نامه معرفی زاهدی وفا به مجلس از سوی دولت و ریاست جمهوری خبر می‌دهند.

گفتنی است هفته گذشته سید نظام موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از وصول نامه «محمدهادی زاهدی وفا» به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به هیئت رئیسه خبر داد.

وی با اشاره به دریافت نامه معرفی «محمدهادی زاهدی وفا» به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: این نامه در سه‌شنبه ۱۵ شهریور از سوی دولت به هیئت رئیسه مجلس ارائه شد.

خبرسازی جعلی علیه «زاهدی وفا» به نام خبرگزاری برنا

عصر امروز (چهارشنبه) خبری با تیتر «استعفای زاهدی وفا در حاشیه جلسه امروز دولت» در برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری به نقل از خبرگزاری برنا درحال انتشار است که از اساس کذب بوده و در هیچ یکی از خروجی‌های برنا منتشر نشده است.

 عصر امروز (چهارشنبه) خبری با تیتر «استعفای زاهدی وفا در حاشیه جلسه امروز دولت» و مضمون اینکه «محمد مهدی زاهدی وفا در نامه‌ای به رییس جمهور استعفای خود را از کاندیداتوری و سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام نمود» در برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری به نقل از خبرگزاری برنا درحال انتشار است.

این خبر در هیچ یکی از خروجی‌های خبرگزاری برنا منتشر نشده و از اساس کذب است.

به نظر می‌رسد این خبرسازی کذب در راستای تخریب دولت و تحت فشار قرار دادن سرپرست وزارت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی درحال توزیع است و از جانب مخالفان دولت ساماندهی می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۲۳ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۵۵۹۰۰۲۲،www.mehrnews.com/ و خبرگزاری برنا، کدخبر: ۱۳۷۷۵۱۵
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین