پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۹
در اربعین ۱۴۰۱ به دلیل ازدحام زیاد زائرین امکان گم شدن مدارک شناسایی، گم شدن گذرنامه، گم شدن کیف و… وجود دارد. اما اگر مدارک شناسایی از جمله پاسپورت و… را در سفر اربعین گم کردیم، چه کنیم؟ در مطلب زیر تمامی اقدام‌هایی که باید بعد از گم شدن گذرنامه انجام دهیم را بیان می‌کنیم.

شعار سال: همانطور که می‌دانید مدارک شناسایی به خصوص گذرنامه نشان دهنده هویت آن فرد است.

حالا اگر در هر صورتی مدارک‌تان از جمله پاسپورت را گم کردید کافیه مراحل زیر را به دقت طی کنید:

قدم اول: خونسردی‌تان را حفظ کرده و سعی کنید اطراف و تمامی وسایلتان را با دقت بگردید.

قدم دوم: در صورت گم کردن گذرنامه چنانچه در ایستگاه‌های راهنمای زائر آن‌را پیدا نکردید، با همراه داشتن تصویر یکی از مدارک شناسایی خود (شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت و یا گواهینامه معتبر رانندگی) و عکس شناسایی، به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنید.

قدم سوم: شما می‌توانید آدرس سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران را از ستاد راهنمای زائر دریافت کنید.

در صورتی که گذرنامه‌تان را گم کرده اید و کپی مدارک شناسایی را هم ندارید، از طریق تماس با ایران از بستگان‌تان بخواهید تصویر یکی از مدارک، را برا‌ی‌تان ارسال کنند.

پیشنهاد می‌کنم که شماره تماس و مشخصات خود را در کوله پشتی‌هایشان قرار دهند چرا که تاکنون تعداد زیادی ساک و کوله‌پشتی به ستاد عتبات عالیات مستقر در مرز شلمچه تحویل داده شده که مشخصات مالکین آن‌ها مشخص نیست.

تعداد بازدید : 32

پایگاه تحلیی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین