پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰
رئیس‌ جمهور کشورمان، در بازگشت از سفر ازبکستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد و گزارشی از ملاقات‌ها و توافق‌ها در اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای و همچنین برنامه‌های پیش‌رو در سفر به نیویورک به منظور شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد ارایه نمود. تحلیل گران برای این دیدار دو گمانه ،شامل تاکید مجدد بر انعکاس غیر مستقیم صحت و سلامت رهبر انقلاب به افکار عمومی و تاکید و تائید رهبر معظم به ذنباله گیری همزمان سناریوهای توسعه همکاری با شرق و پیگیری سناریوی برجامی غرب را مطرح کرده اند.

شعار سال : رئیس‌ جمهور کشورمان، در بازگشت از سفر ازبکستان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد و گزارشی از ملاقات‌ها و توافق‌ها در اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای و همچنین برنامه‌های پیش‌رو در سفر به نیویورک به منظور شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد را خدمت معظم له، بیان داشت. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با ابراز خرسندی از گزارش و مجموعه اقدامات صورت گرفته، برای رئیس جمهور در آستانه به سفر نیویورک آرزوی توفیق کردند.

دو سناریوی مطرح در خصوص ملاقات رئیسی با رهبر بعد از سفر ازبکستان

تحلیل گران برای این دیدار دو گمانه، شامل تاکید مجدد بر انعکاس غیر مستقیم صحت و سلامت رهبر انقلاب به افکار عمومی و تاکید و تائید رهبر معظم به ذنباله گیری همزمان سناریو‌های توسعه همکاری با شرق و پیگیری سناریوی برجامی غرب حول محور تامین منافع ملی و انقلابی ، را مطرح کرده اند.
برخی از منتقدین نیز به این گونه سناریو سازی ها انتقاد کرده و این نوع دیدارها را رویه متداول می دانند که درخصوص آقای روحانی در سال 1392 و سایر مقامات، اتفاق افتاده و موضوع جدیدی نیست . 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین