پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۶۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در صفحه رسمی خود در فضای مجازی نسبت به احتمال تغییرات مرزی که تهدید کننده منافع جمهوری اسلامی ایران باشد، واکنش نشان داد. در پیام منتشر شده از سوی سردار باقری آمده است: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان حافظان تمامیت ارضی کشور با احترام کامل به حسن همجواری با همسایگان و رعایت مقررات بین المللی مبتنی بر منافع مشترک اعلام می‌دارند که هرگونه ناامنی و تغییرات مرزی که در بردارنده‌ تهدید منافع جمهوری اسلامی ایران باشد را بر نمی‌تابند. ضمن تشکر از ایشان متذکر می‌گردیم که آرم الله وسط پرچم ایران، قرمز است نه مشکی. لطفا به همکاران بفرمائید بیشتر دقت کنند تا خدای ناکرده، حاشیه‌ها باعث سو استفاده نشود.
شعار سال: سرلشکر باقری نسبت به احتمال تغییرات مرزی که تهدید کننده منافع جمهوری اسلامی ایران باشد، واکنش نشان داد. سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در صفحه رسمی خود در فضای مجازی نسبت به احتمال تغییرات مرزی که تهدید کننده منافع جمهوری اسلامی ایران باشد، واکنش نشان داد.
 
تکریم از سردار باقری بابت حساسیت به تغییر در ژئوپلتیک منطقه + تذکر در خصوص آرم الله پرچم ایران
در پیام منتشر شده از سوی سردار باقری آمده است: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان حافظان تمامیت ارضی کشور با احترام کامل به حسن همجواری با همسایگان و رعایت مقررات بین المللی مبتنی بر منافع مشترک اعلام می‌دارند که هرگونه ناامنی و تغییرات مرزی که در بردارنده‌ تهدید منافع جمهوری اسلامی ایران باشد را بر نمی‌تابند.
 
ضمن تشکر از ایشان، متذکر می‌گردیم که آرم الله وسط پرچم ایران، قرمز است نه مشکی. لطفا به همکاران بفرمائید بیشتر دقت کنند تا خدای ناکرده، حاشیه‌ها باعث سو استفاده نشود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت راهبرد معاصر، تاریخ انتشار:۳۰ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۵۱۶۱۳، rahbordemoaser.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
0
0
من نفهمیدم اشتباه چی بود؟ مگه رنگ إرم الله وسط پرچم مشکی نیست؟
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
1
کل دنیا میدونه اون قسمت مال آذربایجان هس که گرفتن روسها دادن ارمنی مال اونهاست خودشون میدونن اندکی تفکرلازمه .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین